Vind het toch maar raar hoor, gewone doodgewone regen..... ;/ . Maarja, is nu eenmaal zo, verdwijnt toch volledig vandaag dus moet niet echt klagen he | Gewijzigd: 6 februari 2013, 07:05 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
En eigenlijk hoorde ik het al aan de auto's op straat (reden zo te horen flink door op een nat wegdek) en toen ik uit het raam keek: ...Niks! Gewoon geen sneeuw op de weg en stoep...Alleen wat nattigheid!
Oke toegegeven, er lag wel 0,5 cm sneeuw op de auto's...
Jammer...(als je er tenminste van houdt). | Gewijzigd: 6 februari 2013, 07:52 uur, door Kat Mandu
Schamen waarom? Als je gisterenavond alles wat gevolgd hebt, dan kon je zien dat de verwachting toch serieus is omgegooid, toch de locatie van de sneeuwval.
De modellen berekenden de neerslag een stuk noordelijker (50-100km) dan voorzien.
Toen ik die verwachting zag wist ik al snel genoeg dat er hier niks zou gaan vallen.
Het weer is en blijft moeilijk te voorspellen.
| Gewijzigd: 6 februari 2013, 12:00 uur, door Ben47
Veel plezier mensen met sneeuw!!
En gelukkig, we houde het op dit moment in alle pluimen droog voor de carnaval. Niet regen of neerslag waravan je zegt, daar kunnen we mee leven, nee gewoon droog.
| Gewijzigd: 6 februari 2013, 12:00 uur, door Ben47
aan het dooien is. We gaan later komende week en misschien ook begin volgende week
een wat koudere periode in maar daarna zal het weer gaan veranderen in een zachtere periode.
Bron: KNMI
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Run van gisterenavond:
Run van afgelopen nacht:
En de (kwakkel)pluim.....:
| Gewijzigd: 6 februari 2013, 10:07 uur, door Stefanv
Hebben vannacht klein beetje sneeuw gehad hier wat op de straat niet bleef liggen maar wel op de daken van huis etc.
Daarna is het wel gaan vriezen dus hier en daar was het vanmorgen een ijsbaan.
nu strak blauwe lucht en bijna windstil en iets boven nul (voelt buiten door de zon stuk warmer aan) hopen op door zetten met dit mooie weer. tot maart en dan langzaam naar de 15 graden.