Ik verwacht toch wel een reeks aan sneeuwbuien van de week. de wind komt uit het noorden, en heeft een mooi stuk afgelegt over de Noordzee. Waardoor de kans groot is op stevige sneeuwbuien. Met name in de kustgebieden en noorden. | Gewijzigd: 3 februari 2013, 13:36 uur, door Ben47
Hahaha ach, zo ben ik nou eenmaal
Tevens heb ik de afgelopen weken ook ver naar voren gekeken, en is het ook uit gekomen. Ik vind het juist leuk om dat soort risico's te nemen.
niet weer .jij dit ,ik dat .
menings verschillen hou je toch ??
komt er een dikke pluk aan zetten met wat?? 16.40 regen
stromingen worden steeds kans rijker naar winter dik winters
haal de schaatsen maar weer uit het vet {alaaf alaaf alaaf met carnaval op de schaats}
| Gewijzigd: 3 februari 2013, 16:39 uur, door jurrie
Niet alleen hun. Donnerwetter ook. Alhoewel die juist een mix geeft tussen regen een sneeuw. Afwachten. (dat geld overgens voor regio midden)
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Inderdaad ja, die valt helaas tegen !!!Dat kan morgen wel weer anders zijn en ik vind het GFS zowieso al niet echt overtuigend qua winterweer vanaf eind deze week, omdan wel deze laatste run serieus te gaan nemen vind ik wat kortzichtig.
Dat geeft niks laat die natte zooi dinsdag maar in het midden en oosten vallen Het westen is vrijdag aan de beurt volgens EC met een pak sneeuw die wel blijft liggen go westdorpe go
** Ec laat wel mooie kaarten zien maar voor een groot deel van het land word het overdag makkelijk +2/+3. s'nachts meest lichte vorst. | Gewijzigd: 3 februari 2013, 21:26 uur, door Stefanv
Grtz
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1