al maakt de ruitenwisser over uren.. | Gewijzigd: 30 januari 2013, 15:11 uur, door Ben47
Citaat van jcroon, woensdag 30 januari 2013, 18:21 uur Citaat van jenssweerts, woensdag 30 januari 2013, 17:59 uur gfs is op LT net goed,nieuwe vorstperiode met veel sneeuw
waar zie je dat?
GFS
vanaf 6 februari gaan er meer leden voor de kou maar dit is wel de oude pluim kijken wat de pluim van vanavond gaat doen
Berichten samengevoegd door Ben47
Ze nemen in ieder geval niet het gemiddelde.
Wat ik jammer vind.
Vandaar dat die hele koude kaarten eigenlijk ook niet echt uit kwamen.
GFS
vanaf 6 februari gaan er meer leden voor de kou maar dit is wel de oude pluim kijken wat de pluim van vanavond gaat doenJawel maar daarom vroeg ik ook waar dat te zien was, de nieuwste pluimen zijn dacht ik nog niet zichtbaar en als ze dat wel zijn wil ik weten waar... In ieder geval in de laatste pluimen niet echt veel neersalg kunnen terugvinden. Wel op vele kaarten trouwens maar da's vast het "dat ene lid"verhaal
GFS
vanaf 6 februari gaan er meer leden voor de kou maar dit is wel de oude pluim kijken wat de pluim van vanavond gaat doenJawel maar daarom vroeg ik ook waar dat te zien was, de nieuwste pluimen zijn dacht ik nog niet zichtbaar en als ze dat wel zijn wil ik weten waar... In ieder geval in de laatste pluimen niet echt veel neersalg kunnen terugvinden. Wel op vele kaarten trouwens maar da's vast het "dat ene lid"verhaal
ik had het over de nieuwe oper
GFS
pluim van 12 uur is rond 18.30 op meteociel.fr te vinden;
http://www.meteociel.fr/modeles/gefs.php en dan ff klikken op de kaart (ong waar breda ligt zeg maar)
Neerslag om die tijd lijkt niet aanwezig.Mogelijk op een later tijdstip meer gegevens omtrent neerslag!!
http://www.meteociel.fr/modeles/gefs.php en dan ff klikken op de kaart (ong waar breda ligt zeg maar)Bedankt....
De temperatuur op 850Hpa is lekker koud gaan we dan toch nog een ''horrorwinter'' krijgen
Berichten samengevoegd door Ben47 Voor deze ene keer even ter vergelijking (als het mag) een kaartje quoten,
Het is net alsof de dezelfde EC kaart op weer.nl de kou wat meer naar het oosten projecteert