06 UTC: 12 UTC: 18UTC
150m ZZO -05 ZZW -04 ZW -01
450m ZZW -06 ZW -05 W +01
900m ZW -00 ZW -02 WNW -02
1500m ZW -02 WZW -03 WNW -03
3000m ZW -09 WZW -09 NW -09
De temperatuur zal naar verwachting boven De Bilt op 450 hoogte van -5 om 13u naar +1 om 19u stijgen.
Niet het Zuidwesten komt het eerst (vanuit het westen) in de dooi, maar het Noordwesten. Den Helder is in 2 uur tijd van -3 naar +0,1 gestegen op 1,5m.
Ook in LImburg is de temperatuur op 1,5 m reeds tot boven 0 gestegen. | Gewijzigd: 26 januari 2013, 13:53 uur, door Ben47
Mooi om tezien en leuke afsluiter van deze periode. als zo droog is lekker sneeuw pop maken met de kids is nu genoeg gevallen. ook beste dikke vlokken die er vallen | Gewijzigd: 26 januari 2013, 14:19 uur, door steffantje
Fijne dag iedereen
grtzz
grtzz
Kijk, da's nou mooi. Iemand die blij is met wat die gehad heeft en niet treurt om wat er niet meer gaat komen (op KT en MT)...
Sneeuw houdt hier op terwijl ik dit tik,. Vreemd vanmorgen trok er volgens alle buien en sneeuwradars een wat groter bui over waar minder uit kwam en die minder lang duurde...
Ben benieuwd wat morgen brengt. Vorige week had ik richting Venlo moeten gaan maar dat had ik uitgesteld naar deze week. Misschien nog een week doorschuiven.. Er is nog neerslag voor morgen verwacht en ik hoor het woordje "ijzel"niet meer voor morgen maar toch ondergrond zal nog wel koud zijn, dat wordt morgen "wegcasten" denk ik..
Hmm, zo dacht ik er ook over. Tot Calliep me wees op de pluimen van de afgelopen 4-5 dagen. Daarin is vanaf 5 febr. een lichte neergang van de temperatuur te zien.
Dus, ik twijfel nog...