Daarnet was gewoon een grapje omdat je zei kouder dan 10 graden (lees +10graden), dus ik zei gewoon, het is overal kouder dan 10 graden
Ben benieuwd wat februari nog in petto zal hebben voor de lage landenZoals je overal kunt lezen of constateren is het voor dit moment afgelopen met de winterse perikkelingen. Vanaf zondag valt de dooi in en we kunnen niet weten athans ik niet hoelang deze (T) en volgende (T) het gaat volhouden en uberhoubt met vraagtekens het gaat winnen.( het lijkt op een boxwedstrijd) wat ik al eerder heb opgemerkt is dat als het hoog is boven scandinavi zich weet te handhaven we mogelijk (MOGELIJK) vanaf 7,8,9 feb blij mogen zijn weer een tenp onder nul mogen waarnemen. Maar dat is een vooruitziende blik van mijzelf. | Gewijzigd: 24 januari 2013, 22:33 uur, door Debbieke
Heb zelf hier niet zoveel prblemen mee, want weer is weer en we moeten dat kunnen respecteren hoe moeilijk dat ook is voor sommige. Maar blijf toch vooral een beetje positief. We hebben nog een ruim 6 weken voor de boeg. Als we nu eens met z,n allen zeggen rot op met die depressie mogelijk helpt dat. (flauwekul natuurlijk) maar kom op wintefreaks laat je niet uit het veld slaan. Er komen ook weer goede tijden aan ."Nu of volgend jaar"
Edit Ben: Nou tot volgend jaar dan!
| Gewijzigd: 24 januari 2013, 23:23 uur, door Ben47
grtzz | Gewijzigd: 24 januari 2013, 23:43 uur, door Ben47
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar als ik zie hoeveel leden er online zijn en weinig weten te vertellen vraag ik me toch wel iets af? De een zegt extreme vorst, waar je geen reactie terug op krijgt, terwijl een ieder kan zien dat de bewolking overheerst. Dan zeg ik een ieder die zegt extreme vorst te hebben ik dat morgen dan wel lees.
| Gewijzigd: 24 januari 2013, 23:32 uur, door Ben47
In je mand jij....
Ga je verheugen op de onweerstopics die ras zullen verschijnen, 10 -11 ijsdagen achter alkaar, wanneer hebben we dat voor het laatst gehad? Ik denk zelfs dat vele posters hier dat nog net eens bewust meegemaakt hebben.
In je mand jij....
Ga je verheugen op de onweerstopics die ras zullen verschijnen, 10 -11 ijsdagen achter alkaar, wanneer hebben we dat voor het laatst gehad? Ik denk zelfs dat vele posters hier dat nog net eens bewust meegemaakt hebben.Jij weet mogelijk meer dan de rest hier op dit forum. Leg is wat uit wat betreft je uitspraken. Of ben je uit op een ????
............ nu nog 2 winterdagen , dan is het weer afwachten!