huh? waar zie je dat?Zondag neemt de invloed van frontale uitlopers van (zeer) diepe oceaandepressies toe. De neerslagkansen worden dan groter, de wind trekt aan en het kwik komt ruimschoots boven nul uit. Het kan zijn dat het oplopen van de temperatuur de eerste dagen traag verloopt. De wind lijkt namelijk nog niet meteen naar het zuidwesten te ruimen. Daardoor kan een koude plaklaag aan de grond zich nog even handhaven. Vanaf dinsdag/woensdag gaat de wind wel uit het zuidwesten waaien en krijgt dooiweer de overhand. Op de pluim van het Europees weermodel (ECMWF: kijk op pluim) is goed te zien dat er weinig oplossingen zijn die voor kou gaan. Kortom een terugkeer van de vorst is vooralsnog niet aan de orde.
In samenspraak met de familie is men tot de conclusie gekomen dat therapeutische hardnekkigheid weinig zin had (ze had eigenlijk al geen hersenactiviteit meer).
Haar klasgenoten en de rest van de schoolgemeenschap zijn heel erg aangeslagen door het gebeuren.
Als je moet afgeven wat je het meest liefhebt
dan is er geen gisteren,
geen vandaag
en geen morgen meer,
dan is er geen tijd meer,
dan is er alleen heimwee.
Mvg de crew van onweer-online | Gewijzigd: 23 januari 2013, 18:59 uur, door Tatanka
Dus jij weet al precies hoe December 2013 eruit zal zien?
Knap hoor! Ja hij beschikt namelijk over de glazen bol die iedereen graag wil hebben , wat een onzin zeg tot 2014 geen winterweer, meer hooguit kwakkel ja zo ken ik er ook nog wel een paar.
Heb ik dat niet vaker gehoord daarop gevolgd door een stevige koudegolf? kregen we toen een excuus? nee hé vreemd...
Verdorie, van zo'n bericht lopen de rillingen over mijn rug. Zo jong nog.
Mijn oprechte medeleven en condoleances aan familie en andere betrokkenen.