Nee ik denk dat dit het wel is. Misschien februari nog, maar verder een leuk wintertje gehad.
Vanochtend vroeg rond 06.00 uur hadden we hier een prachtig stil winters landschap.
Daarna begon het te motregenen en nu hebben we een treurige kledderboel met een T net boven nul.
Het einde van de koude is ook onvermijdelijk in zicht, maar we mogen niet klagen.
We hebben tenminste al een wintertje gehad.
Spannend blijft het voorlopig nog wel zolang we niet de atmosferische omstandigheden krijgen als eind december en begin januari.
We hebben heel februari nog en dat is gemiddeld de koudste maand !
Op naar de volgende periode.
ik ook hoor,dik tevreden! alleen heb ik het liefst 3 meter sneeuw op het land en 2 meter ijs op het water(zonder sneeuw) en alle grote meren en de noord/waddenzee dan dichtgevroren op het stand ijsbergen van 50 meter:D | Gewijzigd: 21 januari 2013, 18:13 uur, door Marga
Welkom in het Hoge Noorden! Sneeuw't hier nog steeds....wel ligt maar toch en dat ik sinds ik ben opgestaan
Bert
Ben hier in het zijstratje zowat de enigste die veegt de rest staat met een bakje koffie meestal toe te kijken, en jonger als ik ook.
Ben met het straatje vegen gestopt, veeg alleen mijn eigen stoep schoon, nu zeuren ze dat er sneeuw in de straat ligt LOL
| Gewijzigd: 21 januari 2013, 17:02 uur, door Bronk
Ja precies. Het kan altijd beter
| Gewijzigd: 21 januari 2013, 18:13 uur, door Marga
Bert zo ziet het er hier in het midden ook uit hoor
| Gewijzigd: 21 januari 2013, 18:13 uur, door Marga
Ongeveer zo..
Foto bron: Bloggen.beals dat weer gaat opvriezen wordt het echt misselijk glad op de plekken waar het gedooid heeft! | Gewijzigd: 21 januari 2013, 18:14 uur, door Marga
Nee ik denk dat dit het wel is. Misschien februari nog, maar verder een leuk wintertje gehad. Een wintertje kun je wel zeggen, dit kan je natuurlijk geen echte serieuze winter meer noemen amper een periode van 2 weken | Gewijzigd: 21 januari 2013, 17:03 uur, door Bronk