Of blijft de trek richting ervan het zelfde en raakt het alleen het noorden van Gelderland, om dan weer naar het noorden te trekken?Spant erom hou het even rustig in de gaten de provincie gelderland had hem zelf ook hoger geschat is al een kleine verassing
Actueel ontploft het in duitsland: http://www.niederschlagsradar.de/
| Gewijzigd: 21 januari 2013, 12:07 uur, door Tatanka
(foto krijg ik niet recht...)
Volgens mij klopt dat ding niet!
En laten we hopen dat hij inderdaad niet klopt, want de temperatuurkaarten geven heel wat anders aan dan jouw huis-en-tuin temperatuur metertje.
En laten we hopen dat hij inderdaad niet klopt, want de temperatuurkaarten geven heel wat anders aan dan jouw huis-en-tuin temperatuur metertje.
Niet zo minderwaardig over andermans spullen.. Misschien is het wel een dierbaar cadeau van een geliefde of een familie erfstuk...
En wie weet is het waar hij woont gewoon niet zo koud, "officiele" thermometers staan vrij, in bebouwde gebieden is het veelal warmer. Vorige week had ik ook de hele dag vorst (-3) en 500 meter verder in het dorp dooide het een graad of twee.
Mijn temperatuur meter buiten/binnen is geijkt en de buitenmeter hangt op 1.5 meter hoogte vrij van de muur, en geeft meestal de goede temperatuur aan.
We wachten af wat er allemaal nog komt, snowcasten is toch wel leuk
Niet zo minderwaardig over andermans spullen.. Misschien is het wel een dierbaar cadeau van een geliefde of een familie erfstuk...
En wie weet is het waar hij woont gewoon niet zo koud, "officiele" thermometers staan vrij, in bebouwde gebieden is het veelal warmer. Vorige week had ik ook de hele dag vorst (-3) en 500 meter verder in het dorp dooide het een graad of twee.
Kan niet overal rekening mee gaan houden hé
Maar het lijkt me sterk dat het daar nu echt zou dooien, ondanks de gevoelstemperatuur ook bijna -10 is daar.
Het is hier ook gebouwd, maar het vriest toch echt wel hier, en de temperatuur hier ligt vrijwel gelijk aan dat in Friesland.
Woooah - Zo te zien komt er voor hier nog wel wat meer sneeuw aan. Is al zeker een centimeter of 8 - 9 gevallen hier denk ik.
Momenteel is het bijna droog, maar dat zal niet lang meer duren zie ik
Whaha, idd een dierbaar erfstuk van de vorige eigenaar.
Tijd voor een nieuwe dus
Hoi,
waar haal je die nieuwe (koudere) pluim vandaan dan ?
Alvast bedankt !
.
weerplaza denk ik
Korte termijn steviger kou,, middentermijn sterkere overgang, lage termijn steviger dooi. Positief voor iedereen, na zondag geen verraderlijke opvriezing van gesmolten sneeuw en ijs. Daar heeft niemand wat aan.
K
Bedankt voor bevestiging winterman.! .we gaan het zien zag gfs kaartjes dat winter toch wel heel dicht bij blijft