Tot ons groot verdriet is onze goede vriend en gewaardeerd crewlid Snufj op 16 januari 2013 van ons heengegaan.
Snufj (Peter) was vooral bekend voor de mensen in de chat. Peter was sinds 2006/7 bij onweer-online de "botmaster". Snufj zal door zijn spitsvondige opmerkingen, het nooit-een-blad-voor-de-mond nemen, zijn oeverloze kennis over irc, zijn veelzijdige dialogen en vooral door zijn vriendschap altijd in onze harten aanwezig blijven.
We zullen Snufj heel erg missen.
Voor het plaatsen van een bloem en/of bericht in het condoleanceregister of het lezen ervan kun je hier terecht:
http://www.onweer-online.nl/snufj/ | Gewijzigd: 17 januari 2013, 10:14 uur, door Marga
Ik wens jullie allemaal sterkte met dit verlies. Ik ken Peter niet persoonlijk en ook niet van het forum maar dat wil niet zeggen dat ik me niet heel goed kan voorstellen hoe jullie je voelen.
Nogmaals heel veel sterkte allemaal.....
Marc
Je was een van de weinige waarmee ik op dezelfde toonhoogte zat. Ik ga je heel erg missen.
Familie en vrienden ik wens jullie veel sterkte met het verlies van jullie dierbare Peter.
Je bent niet meer tastbaar maar in onze gedachten zal je altijd bij ons blijven.
Vaarwel Snufj.
Bedankt voor alles!
-Michiel | Gewijzigd: 17 januari 2013, 21:40 uur, door ttn
Ik zal onze "techniche" gesprekken niet vergeten en ook zal ik het voor elkaar krijgen wat ik jullie op de radio heb beloofd over de muziek die ik voor jullie station ga uploaden.
Hier probeer ik een nummer te plaatsen dat mij doet denken aan het leven dat je wordt gegeven en ook zo als sneeuw voor de zon weer weg kan zijn....
Peter, jongen rust zacht......
Remco.
http://www.youtube.com/watch?v=lB6a-iD6ZOY | Gewijzigd: 17 januari 2013, 15:31 uur, door Amazinda
Ken je alleen van de chat waar ik af en toe kwam.
Je blijft een belangrijk deel van deze geweldige site waar al wij weer freaks ons perfect vermaken.
Dit was mede dankzij jou inzet en talenten
Voor altijd blijf jij hier een groot deel van.
Rust in vrede !!
| Gewijzigd: 17 januari 2013, 21:33 uur, door Roxiejh
Bedankt voor al die keren dat jij nog als enige op de planeet wakker was en in de gelegenheid was voor een skype-gesprek..
Je wist altijd een lach op mijn gezicht te toveren. Hoe laat het ook was en hoe heftig de onderwerpen ook waren...
Ik zal je missen, ouwe gabber..
Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte toe.