hier zijn de straten en stoepen al beetje wit.
| Gewijzigd: 20 januari 2013, 22:15 uur, door Debbieke
over de nieuwe pluimen ze gaan voor dooi maar kan net zo goed 3 dagen zijn en dan weer gaan vriezen en nog sterker morgen kan alles al weer heel anders zijn!!! meer dan een week vooruit met winter is koffiedik kijken!!!
hier zijn de straten en stoepen al beetje wit.
Suffridusstraat Noorderhoek, en uit mijn edit gaf ik al aan dat er nu weer niks valt maar er even wat sneeuwstof is gevallen net genoeg om de straatstenen te kleuren, niet bedekken
ik ook maarja boeiend
Edit: Het is aardig wit anders hier! | Gewijzigd: 20 januari 2013, 22:32 uur, door Hooizolder
denk toch niet dat ik er vannacht voor op blijf, wat ik eerst wel wou doen.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Suffridusstraat Noorderhoek, en uit mijn edit gaf ik al aan dat er nu weer niks valt maar er even wat sneeuwstof is gevallen net genoeg om de straatstenen te kleuren, niet bedekken
dat is vlak bij haha ik andere kant noordehoek. e halbertsma. is nu wel wat aan motsneeuwen heel fijn allemaal. zien morgen wel weer hoeveel er ligt.
het moet vannacht allemaal nog gaan gebueren.
idd lichte sneeuwval, veel wind.
niet koud, -1.6. Straten zijn vochtig, stoepen beginnen hier en daar iets wit te worden maar mag nog geen naam hebben
Op het ijs blijft de sneeuw (helaas) liggen en jaagt/stuift daar al lekker door.