dan gaat hij het vannacht en morgen druk krijgen. toch tussen de 5 en 10 cm sneeuw verwacht voor die omgeving. als je nu al op buienradar kijkt ze je de buien al activeren. Die blijft hangen tot morgen avond ongeveer.
![:P :P](/images/smilies/9.gif)
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat was mij ook al opgevallen. Volgens mij is dat de storting die nu langzaam gaat activeren overal komen ineens buitjes tevoorschijn wat later uit gaat groeien tot 1 grote bui.
toen ik weg ging bij me ouders was het ijzel/sneeuw dat was om kwart voor 9
sneeuwt redelijk door zijn kleine vlokken dat wel
en het is echt spek glad ik en me vriend zijn bijna van de weg af ge glibberd :S
ik blijf dus nu lekker binnen straks alleen nog ff hond uit laten
hoop dat er nog heeeeel veel sneeuw valt
Wel veel poederachtige substantie haha, en het sneeuwt nu licht.
Hoop dat Utrecht er nog wat bij krijgt, KNMI zegt van wel dus één het ander zal wellicht nog activeren!
Het is me wat tegengevallen vandaag;) Ik schat ongeveer 3 cm poedersneeuw.
Laten we hopen op een mooie verrassing vannacht, maar ik verwacht er niks van haha!
Het is me wat tegengevallen vandaag;) Ik schat ongeveer 3 cm poedersneeuw.
Laten we hopen op een mooie verrassing vannacht, maar ik verwacht er niks van haha!
Ja het is mij ook wel wat tegen gevallen, maar na hoe het begon in de middag uiteindelijk toch ook wel wéér meegevallen als je snapt wat ik bedoel.
Inderdaad, we verwachten niks maar we hopen er wel op;)!
Hier in Barneveld heeft het vanmiddag op het oog redelijk doorgesneeuwd, ik denk een cm of 3-4. Wel lastig te zien met die wind. Nu weer af en toe buitjes. Veel mensen zitten te wachten op een 'dump', maar ik vind dit wel echt heerlijk winters als je buiten loopt. En dan vooral als je weer binnen stapt bij de warme kachel.
Onze hondjes (Malamutes) zijn vanavond zelfs spontaan in hun hok gaan slapen in plaats van midden in de tuin of op de bevroren vijver, dus of dat iets zegt over wat er nog komen gaat....? | Gewijzigd: 20 januari 2013, 21:40 uur, door Malamute
wel verpand ik woon ik drogeham drachten evenals leeuwarden 17 km bij me vandaan en wij hebben niks nopes nadas niet dat ik het erg vind maar verwacht nog wel een en ander vanacht
is dat ook sneeuw en komt dat ook misschien vanacht over ons heen? Het komt wel deze richting op, maar het zit nog zover weg dat er nog van alles mee kan gebeuren denk ik. Op dit moment ziet het er wel vrij intensief uit.
| Gewijzigd: 20 januari 2013, 22:21 uur, door Ben47