![:P :P](/images/smilies/9.gif)
Citaat van bram de moerloose, zondag 20 januari 2013, 19:43 uur Citaat van Tom Soutendijk, zondag 20 januari 2013, 19:34 uur Er ontstaat nog het 1enander boven (west België)
uit welke radar leid je dat af ? veel lijkt er mij toch niet te zien
Europese radar
Berichten samengevoegd door Ben47
![8| 8|](/images/smilies/6.gif)
![8) 8)](/images/smilies/4.gif)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
hier valt het mee
Ik hoop niet dat het iedereen hier ontschiet, maar de dooi wordt iedere dag één dag uitgesteld. Nu al 28 januari. Van de week veel vorst en dus ook de nodige helmannetjes. Ik verheug me er in ieder geval op. En al zou het gaan dooien mensen. Er zijn zelfs winters geweest met een koudegolf in maart geweest. Dus houd de moed erin.
Ook nog steeds veel wind daar of valt het mee?
Helemaal geen zuchtje wind, zijn gewoon enorme vlokken sneeuw, die het sneeuwdek hier even meer dan cm hebben aangedikt( ongeveer 1 a 1.5 cm in 15 minuten)
Helemaal geen zuchtje wind, zijn gewoon enorme vlokken sneeuw, die het sneeuwdek hier even meer dan cm hebben aangedikt( ongeveer 1 a 1.5 cm in 15 minuten)
Oh, heerlijk, geniet ervan
Dat vind ik het mooiste, enorme sneeuwvlokken die rechtstreeks naar beneden vallen zonder wind.
bij ons 1 vlokje neer gezet op de kaart maar binnen land 3
noorden tussen de 10 en 15 cm word er verwacht.
| Gewijzigd: 20 januari 2013, 20:03 uur, door steffantje
Dat vind ik het mooiste, enorme sneeuwvlokken die rechtstreeks naar beneden vallen zonder wind.
Komt het jou kant op, of ligt het niet op de route?
![;) ;)](/images/smilies/3.gif)
ze boffen maar ik woon in zuid holland dus daar zal minder vallen maar ben al blij als er iets valt
het sneeuwt hier nu aardig door
Komt het jou kant op, of ligt het niet op de route?
![;) ;)](/images/smilies/3.gif)
Opzich zou het wel kunnen, alleen moet het dan in een rechte lijn een dikke 100 a 150 km naar het noorden gaan. Achja ik denk dat wij hier nog genoeg sneeuw krijgen vannacht. Bovendien beginnen er ook nu buitjes te vormen boven Midden-Nederland ;p
Ok, ik wens je iig succes met de sneeuw, wij hebben hier al meer gehad dan we ooit hadden kunnen denk( aangezien wij hier altijd worden overgeslagen met onweer) Maar zo zie je maar dat het altijd anders kan verlopen.... Ik zie ook nog wat vanuit Frankrijk komen, als dat ook zo'n buitjes zijn, en die blijven komen.. Ligt hier morgen een halve meter