Ik had meer verwacht en gehoopt....maar morgen zullen we toch met de slee naar school kunnen rennen. Dank aan de witte onderlaag die dinsdag ll. gevormd is. Helaas nog geen schaatspret op de oude Schelde-armen, voorlopig nog verboden.
dus denk je er komt niets meer,kijk je later op de radar ,zie je opeens dat er weer sneeuw zit aan tekomen! mooi he dat winterweer!
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
Ik ben er in ieder geval klaar voor.
En ja hoor, hier nu ook kleine vlokjes sneeuw. Eens kijken wat ervan komt.
Berichten samengevoegd door Bronk
Niet onafgebroken (dat zou wat zijn) maar zowel EC als GFS geven de komende dagen nog meer neerslag.
Citaat van Citaat van driver01, zondag 20 januari 2013, 15:55 uur in het noorden word 15-18 cm verwacht.... zelf kan ik er weinig van geloven moet ik zeggen.... het voorspelen van hoeveelheid sneeuw is zo moeilijk....en ik ben ook niet helemaal overtuigd van de trekrichting van het 2e gebied of het activeerd of juist niet....het is afwachten maar denk dat het met 5-10 cm ophoud
Da's genoeg om het een en ander flink te verpesten. met die wind kan en zal het flink weg waaien maar juist bij wakken en zo zal het op de natte kant aankoeken, ophopen en vastvriezen als de wind gaat liggen. En daar zal het nog wle even te dun zijn om weg te halen. Aan de andere kant houdt zo iets natuurlijkk wel de mensen bij zwakke plekken vandaan .