ik denk nu dat er meer ophef is gemaakt voor niks
steeds meer mensen hoor je dat er toch niks uit frank rijk komt en dat het straks gewoon droog is
Inderdaad, zwaar overschatte sneeuwval
Ik krijg gelijk weer zin in de zomer als ik dat zo hoor!
Heerhugowaard het zelfde weer als in enkhuizen en de barbecu is al aan heb trek ha ha ha
steeds meer mensen hoor je dat er toch niks uit frank rijk komt en dat het straks gewoon droog is
heb toch geduld ...kijk eens naar de radar gebied activeerd weer groeit van 2 delen weer tot een geheel en in limburg zie je nieuwe buien ontstaan door opgeleiding en juist die op gelijden kan nog wel eens voor verassingen gaan zorgen dus
heb toch geduld ...kijk eens naar de radar gebied activeerd weer groeit van 2 delen weer tot een geheel en in limburg zie je nieuwe buien ontstaan door opgeleiding en juist die op gelijden kan nog wel eens voor verassingen gaan zorgen dus
bouwvakker dan zou ik toch graag jouw radar beelden willen zien want de beelden die ik ziet is zo goed als niks
en er werd gewaarschuwd voor sneeuw vanaf ong 12 uur vanaaf tot 10 uur morgen ochtend wil jij me ff uitleggen waar dat uit gaat vallen dan?
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur | Gewijzigd: 20 januari 2013, 15:03 uur, door ollie1234
of je bent met je kop tegen de dromedaris aangelopen of je komt uit het stadsherberg
bouwvakker dan zou ik toch graag jouw radar beelden willen zien want de beelden die ik ziet is zo goed als niks
en er werd gewaarschuwd voor sneeuw vanaf ong 12 uur vanaaf tot 10 uur morgen ochtend wil jij me ff uitleggen waar dat uit gaat vallen dan?
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
SNEEUW EN IJZEL
In het zuiden en midden van het land sneeuwt het.Het sneeuwgebied trekt langzaam naar het noorden,het noorden
houdt het echter tot de avond droog.
In het zuidoosten is kans op IJZEL! Het blijft op de meeste plaatsen vriezen.Vanavond en vannacht
ook in het noorden sneeuw en daar is (door de wind) kans op sneeuwjacht.
Morgen blijft het vooral in het noorden nog een tijd licht sneeuwen.In het
zuiden wordt het in de ochtend droog.Inde avond is opnieuw kans op sneeuw.
Wat wel weer leuk is, om naar buiten te kijken, sneeuw met harde rukwinden, optuivend sneeuw,, (lekker binnen zitten)
He, daar krijg ik nog een echt Unox gevoel van.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
http://www.weer.nl/neerslagradar/duitsland.html
www.weerplaza.nl:P:P