er lag geenvlokje meer op, zelfs op een paar niet bestaande fietswegen. Alleen gingen ze niet verder dan de gemeentegrens
Ze zouden het werk van Leuven namelijk wel eens kunnen doen. Dan krijg je situaties zoals dit:
Ik hoop dat ze nu wat slimmer te werk gaan
Laten we onze verwachtingen ook niet vergeten voor de komende week oei oei wat heb ik het naar mijn zin nu
| Gewijzigd: 20 januari 2013, 12:15 uur, door Callie-P
er lag geenvlokje meer op, zelfs op een paar niet bestaande fietswegen. Alleen gingen ze niet verder dan de gemeentegrens
Ze zouden het werk van Leuven namelijk wel eens kunnen doen. Dan krijg je situaties zoals dit:
Ik hoop dat ze nu wat slimmer te werk gaan
dat vindt nu ook wel niet kunnen, dat je daar dan door moet.. wat een schande noem ik dat
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.html
code rood: De situatie wordt steeds erger. In de regio is het nu overal glad of er wordt nieuwe sneeuwval verwacht door intense of langdurige sneeuwbuien. Dit fenomeen zal een rechtstreekse invloed hebben op alle verkeerssituaties en alle economische activiteiten in de regio. We raden aan om zoveel mogelijk binnen te blijven. Zoek de noodzakelijke bescherming voor jezelf en neem beschermingsmaatregelingen voor je bezittingen. | Gewijzigd: 20 januari 2013, 12:16 uur, door ikee12
Zal denk ik ook in Nederland straks opgeschroefd worden naar een kleurtje hoger..al is dat in Nederland gelijk extreem weer.. maar ja 1 cm is genoeg om ellelange files te veroorzaken | Gewijzigd: 20 januari 2013, 12:18 uur, door Callie-P
idd ook gezien, pffff
Van 20/01 11u tot 21/01 07u : Over het hele land wordt er ongeveer 5
cm sneeuw verwacht tussen vanochtend 7u en vanavond 19u .
Plaatselijke afwijkingen zijn mogelijk en ook de wind kan sneeuw
ophopen. In de zuidoostelijke landshelft is er tijdelijke en bijna veralgemeende
ijzelvorming door aanvriezende regen, die daar code rood verrechtvaardigen.
De wegen kunnen daarbij gevaarlijk glad worden;
Vanavond en vannacht wordt er op veel plaatsel nog wat lichte sneeuw
verwacht en verdwijnt de aanvriezende regen naar Duitsland. Op de
meeste plaatsen kan tussen vanavond 19u en maandagochtend 7u nog
1 cm sneeuw bijvallen. | Gewijzigd: 20 januari 2013, 12:23 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hier eentje uit archief
http://nos.nl/video/16843-ijzel-in-1987-voor-het-noorden-een-regelrechte-ramp.html
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
dat vindt nu ook wel niet kunnen, dat je daar dan door moet.. wat een schande noem ik dat
Ze hadden ten minste het fietspad vrijgemaakt , dat kon je van Leuven niet zeggen. Het idiote is ook dat ze exact gestopt zijn bij een lantaarpaal/heg.
Een halve meter verder en je had rond kunnen gaan via het veld. Maar het lijkt wel de gewoonte in Herent om de fietsers mooie/goede fietspaden te geven en
dan alles door een stommiteit te verknoeien. Zelfde fietspad, een km eerder (wel al aangepast):
Je vraagt je af of ze het erom doen
Mvg
Als ik het goed heb moet dat front zich nog ontwikkelen aan de zuidzijde van het huidige front. Kijk maar naar bijv. de buienradar 24 uur vooruit, dan zie je dat front ontstaan.
idd ook gezien, pffff voor mij hoeft het ook nog niet over te zijn hoor, voor mensen die met de auto weg moeten kan ik begrijpen dat die sneeuw behoorlijk lastig is. maar ik zie er alleen maar plezier in, ik moet rekenen op het openbaar vervoer voor naar school te gaan, maar ik hoop dat die nog een weekje langer blijft als zondag. want dit zou wel eens de laatste winterprik kunnen zijn, we zitten tenslotte bijna in februari. het kan altijd dus laat de sneeuw lekker blijven
Mvg
Frankrijk vuurt de komende 24 uur keer op keer sneeuwgebieden op ons af. Daar tussen door even geduld | Gewijzigd: 20 januari 2013, 12:27 uur, door Arnhemnoord
Ik mag hopen dat je gelijk hebt. Vooralsnog lichte sneeuwval hier in Venray. De wint neemt wel wat toe heb ik het idee.