De hemel klaart lijk op. Het front is zich lijk in 2 aan het splitsen. 1 deel richting noordzee en het 2 de deel met de meeste sneeuw richting limburg en antwerpen.
Daar word ik niet vrolijk van ..
| Gewijzigd: 20 januari 2013, 11:18 uur, door Debbieke
De hemel klaart lijk op. Het front is zich lijk in 2 aan het splitsen. 1 deel richting noordzee en het 2 de deel met de meeste sneeuw richting limburg en antwerpen. de eerste keer dat wij de hoofdprijs hebben,al 6 tot 7cm hier
Citaat van Franky43, zondag 20 januari 2013, 11:12 uur Venlo meld nog matge sneeuw maar de ijzelgrens komt akelig dichtbij. waar zie je dat,ijzelt het al in zuid limburg?
Berichten samengevoegd door Bronk | Gewijzigd: 20 januari 2013, 11:15 uur, door Bronk
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Groot verschil tussen Noord- en Zuid-Nederland begin volgende week. Opvallend!
http://www.yr.no/sted/Nederland/Nord-Brabant/Tilburg/langtidsvarsel.html Ik denk dat de depressie langs het zuiden van het land gaat trekken ik ben echt benieuwd wat het gaat worden na deze week.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
Dat komt ook allemaal naaar Mechelen.
Hoop dat het hier (25 km zuidoost van Brussel) niet begint te ijzelen, op alle kaarten lag Herent/Leuven op de grens van het ijzelgebied | Gewijzigd: 20 januari 2013, 11:22 uur, door Debbieke
rechtreekse link naar de live blog!
| Gewijzigd: 20 januari 2013, 11:23 uur, door Debbieke
overigens.
- Buienradar is moeilijk te bereiken ( lukt uiteindelijk wel)
- Weerplaza actueel is niet te bereiken.. edit.. uiteindelijk ook gelukt..
Volgens mij zit heel Nederland achter de PC het weer te volgen.. | Gewijzigd: 20 januari 2013, 11:27 uur, door Callie-P
Dikt half uur lichte sneeuw hier, zwarte grond is grijs geworden....
De vogels zijn sinds gisteren niet meer zo fanatiek op het voer aan het afkomen.
En ik meen iets gelezen te hebben over het gedrag van katten en kachels en vorwchtingen. Dat kreng van de buren loopt gewoon door min tuin... Als iemand nog een kat wil dan zal ik hem proberen te vangrn en opsturen...
| Gewijzigd: 20 januari 2013, 11:30 uur, door jcroon