Op pagina 72 staat een liveblog van belgie en daar melden ze steeds positievere berichten voor de sneeuwliefhebbers.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
VOORUITZICHTEN
De frontale zone trekt verder noordwaarts en bereikt aan het einde van de periode het noorden. De zone met ijzel/ijsregen trekt naar Duitsland weg. Een tweede frontale zone bereikt aan het einde periode het zuiden. Op nadering van deze zone neemt de sneeuwintentsiteit toe.
En dat 2e front is idd actiever en intensiever... Gaat nog leuk en spannend worden vandaag.
Dat begon ik ook al even te denken.. er is al 2-3 cm gevallen, terwijl het actievere front nog moet komen.... Dus kan idd meer dan 10 cm extra gaan opleveren...
Ik ben ook weer wakker en t eerste wat ik deed is naar de radar kijken.
Ziet er goed uit al duurt t nog een paar uurtjes voor het begint hier.
Allemaal veel plezier vandaag
je jebt een korte nacht gehad
Hier in Horst aan de Maas, valt er nu ook lichte sneeuw.
Allemaal een mooie winterdag gewenst.Kwestie van tijd dus dat wij hier ook mogen gaan genieten. Mijn vermoeden is dat het op 2 vlakke vandaag eens supersunday gaat worden.
Dat begon ik ook al even te denken.. er is al 2-3 cm gevallen, terwijl het actievere front nog moet komen.... Dus kan idd meer dan 10 cm extra gaan opleveren...
er is hevige sneeuw onderweg hoor,hier sneeuwt het nu hard,dus wacht maar af
-7.9 vanmorgen op de meter buiten in Sneek, en die is vanaf 08.00 nu naar - 7 omhoog gekropen, stevige wind en venijnig koud buiten..
Met plezier hier de eerste berichten gelezen over de voortgang van de Sneeeuw, en de gewaardeerde kaartjes, dank!
Zal hier pas gaan sneeuwen laat in de middag dus lantaarnpaal staren hier
Staat gelukkig een midden in mijn voortuin, heeft dan toch eens wat nut.
Huis vol eten en drinken, kachels lekker aan en de katten vinden het prima zo binnen, en met de voorpret voor de sneeuw zit het wel goed, hebben de 4 nieuwe banden onder de auto toch zin .
Veel plezier allemaal vandaag