De eerste sneuw (vanuit het zuiden uit) verwacht ik, uitgaande van de radar, pas over een uur of 10/11. Maastricht eo denk ik een uurtje eerder.
Het is natte vinger werk, kijk nu alleen naar de snelheid waarmee de buien zich verplaatsen.
Ik heb mijn reisje Keulen toch maar even uitgesteld als je het niet erg vind. Nieuwe run is op vrij korte termijn (maandag en dinsdag) wat warmer, daarna koelt die weer tot aan het weekend en verdere toekomst is nog niet binnen en bovendien nog onzekerder. De warme tendensen komen wel steeds vaker op de kaarten. Maar ja het voorjaar nadert....
![:| :|](/images/smilies/7.gif)
![;) ;)](/images/smilies/3.gif)
Citaat van Roxiejh, zaterdag 19 januari 2013, 17:26 uur Zijn t morgen nou sneeuwbuien of is t echt een front? Lees allemaal verschillende verhalen daar over. Ik ben namelijk niet goed in de kaarten. het is redelijk sneeuwgebied(dus sneeuwfront) ik denk dat er wel nog meer sneeuw uit zal vallen dan ze verwachten da je zo die kaarten bekijkt
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 19 januari 2013, 17:41 uur, door Debbieke
Kijk eens naar boven vandaag, 14:54 uur daar loopt de kaart mt verwachte sneeuwval over de Benelux met de tijd erbij...
Wel ff wat moeite doen graag... | Gewijzigd: 19 januari 2013, 18:23 uur, door Debbieke
Dit is absoluut topweer voor de sneeuwliefhebbers!
Hier te zien tussen de middag morgen
![](/images/userimages/forum/user_8136/131262.gif)
Je kan het haast al als 1 front gaan beschouwen ga ik vanuit
Gelukkig geen sneeuwduinen voor hier.. Vind het veel mooier zonder wind.. En sneeuwduinen liggen hier nog van maandag avond/nacht.
Grtzz | Gewijzigd: 19 januari 2013, 18:08 uur, door Stefanv
Gelukkig geen sneeuwduinen voor hier.. Vind het veel mooier zonder wind.. En sneeuwduinen liggen hier nog van maandag avond/nacht.
Grtzz
7 cm maar in terneuzen? in middelburg tussen de 10/15 cm
Maandag weten we vast meer. Wat de moddellen ons voor gaan brengen.
| Gewijzigd: 19 januari 2013, 18:23 uur, door steffantje
Dus morgen is het precies optijd voor nieuwe sneeuw
![:) :)](/images/smilies/1.gif)