Heb er net ook een paar gezien...
Geruime tijd kou samen met de sneeuw. En niet dat geschommel tussen kou en warm en sneeuw en drap.
Wel jammer want door de afwisseling kou / warmte krijg ik vaak bloedneuzen.
Oja ook leuk is dat ik de winter op twee plaatsen meemaak, Breda en limburg. | Gewijzigd: 17 januari 2013, 22:10 uur, door MullieBliksem
![](/images/userimages/forum/user_11786/131136.png)
nou volgens mij krijgt het noorden de volle mep hoor ook duidelijk tezien op de pluim. is afwachten tot een 24 uur van tevoren maar ben bang dat de sneeuw weer roet in het eten gaat gooien voor de eventuele tocht. Maar wat ook weer duidelijk tezien is dat het tot de 27ste grotendeels alles (ruim) onder nul ligt. en februarie kan het nog best vriezen (en we zitten nog maar in janaurie) denk dat we de eerste week februarie ook nog wel winter hebben.
| Gewijzigd: 17 januari 2013, 22:39 uur, door steffantje
Omdat, als we de weersmodellen mogen geloven, volgende week een heuse koudegolf mogen verwachten, hier een overzicht van de koudegolven vanaf 1901.
http://www.knmi.nl/klimatologie/lijsten/koudegolven.html
Op naar de 34ste!!!!!
Omdat, als we de weersmodellen mogen geloven, volgende week een heuse koudegolf mogen verwachten, hier een overzicht van de koudegolven vanaf 1901.
ja en weetje wat me opvalt de meeste koude was in febrauri, dus wie weet hoelang deze periode blijft. alleen als ik nu weer op de actuele tempratuur kijk dan mag er wel hard wat gaan veranderen. want zo hard vriest het nu niet.
Verder valt het me (wederom!) op dat Terschelling de koudste temperaturen noteert. En hoe?! -8 daar, -2.3 hier! Bizarre winter tot nu toe!
| Gewijzigd: 17 januari 2013, 23:23 uur, door Ben47