's Nachts -16 C in het noorden!!. Vorige jaar en dat jaar ervoor hadden ze het over een Horrorwinter nou die kunnen ze dit jaar gaan krijgen en ik heb er niemand over gehoord dat we een horrorwinter zouden gaan krijgen, maar jee wat een ijskoude run van het gfs dit is de 3e run die ik vandaag zie waar de kou zo sterk opstaat.
![](/images/userimages/forum/user_11786/131118.png)
![](/images/userimages/forum/user_11448/131119.gif)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Citaat van kenny, donderdag 17 januari 2013, 17:42 uur maar na 26 januari is het wel over en sluiten met deze run hoor
Ik kijk niet verder dan 26 januari daarna is het voor mij echt koffiedik kijken niemand weet hoe het weer dan zal gaan verlopen want ja afgelopen dinsdag zou er toch dooi gaan komen, aankomende zondag was er ook dooi ingepland wat ook niet gaat komen. Dus ik vind het een beetje te voorbarig om nu al te gaan zeggen dat het na 26 januari over is met de winter
Berichten samengevoegd door Marga en witregels verwijderd | Gewijzigd: 17 januari 2013, 18:54 uur, door Marga
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
![;) ;)](/images/smilies/3.gif)
Grtz
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat klopt maar ook vorig jaar kwam de dooi als een, hoe toepasselijk op een onweersforum, als een donderslag bij heldere hemel.
| Gewijzigd: 17 januari 2013, 18:54 uur, door Marga