Kleine correctie , dat zijn de maximale temperaturen voor het tijdvak voorafgaand aan de 9 uur 's sochtends.
Hier 12 uur 's middags:

Nog veel te koud voor een nomaal mens maar goed. | Gewijzigd: 17 januari 2013, 16:15 uur, door jcroon
Jaja, die opwarming van de aarde....
Ondertussen hebben we zo al de 4e echte winter op rij...(die 2 weken vorst van vorig jaar reken ik toch maar even als "echte" winter).
Heerlijk! | Gewijzigd: 17 januari 2013, 17:06 uur, door Marga
Enkel een westcirculatie zou een dooi kunnen inzetten lijkt me
dat zou zelfs nog moeizaam gaan met -10 in engeland
volgens mij word dit gewoon een topwinter,de dooi word steeds uitgesteld en dat is nu net de eigenschap van strenge winters | Gewijzigd: 17 januari 2013, 17:06 uur, door Marga
"heerlijk"vind ik nu niet echt van toepassing maar het is wel opvallend.,
In de tweede helft van het vorige decennium kwamen er opeens periode met winterse verschijnselen die ik me van de decennia daarvoor maar incidenteel kon herinneren., sinds een jaar of 5-6 hebben we iedere winter wel een spekatculaire periode, die we in de jaren daarvoor zelden hadden (ik kan het weten ik fotgrafeer en voor 2007 heb ik eigenlijk helemaal geen winterfoto's.
Edit Marga: overbodige witregels verwijderd
| Gewijzigd: 17 januari 2013, 17:06 uur, door Marga
belgie 2 cm,jouw regio 4 tot 5cm en friesland groningen en drenthe 10 tot 15 cm,dinsdaag sneeuw voor belgie bij een stagnerend front | Gewijzigd: 17 januari 2013, 17:07 uur, door Jenss
Edit Marga: overbodige quote weggepoetst en backspaceknop richting Wesley gestuurd
| Gewijzigd: 17 januari 2013, 18:52 uur, door Marga