Inderdaad. als je op de radar kijkt zie je dat net over de grens een behoorlijk gebied dat langzaam onze kant op lijkt te komen in noordelijke richting.
Kan zomaar weer veranderen maar als dit doortrekt kunnen we nog wat verwachten.
Kan je goed zien op niederschlagsradar (Essen) | Gewijzigd: 15 januari 2013, 15:16 uur, door weatherjunkie
Op de site van Meteo-Consult lees ik dat we zondag avond pas zeker weten of er dooi gaat komen of niet. KNMI geeft ook aan dat de kans op winterweer 50% is en op dooi ook 50%. Dus het is nog niet gedaan met de winter en het kan nog bijde kanten op!
Op de site van Meteo-Consult lees ik dat we zondag avond pas zeker weten of er dooi gaat komen of niet. Ook Meteoconsult doet aan "nowcasten"...
Ik hoop natuurlijk dat de vorst doorzet! Maar als de dooi toch komt kijken wil ik nog wel sneeuw hier in 't Noorden
http://www.weerplaza.nl/regenradar/sneeuwradar/
Marga: link klikbaar gemaakt | Gewijzigd: 15 januari 2013, 15:33 uur, door Marga
Het gaat erom hoe hard. Als je mazzel hebt, valt er in 1 uur (met zware sneeuwval) net zoveel als in 3 dagen motsneeuw.
Wie, waar en wanneer die zware sneeuwval krijgt is volgens mij niet te voorspellen. Hier hebben we er een half uur van mogen genieten.
Nu sneeuwt het hier ook licht tot matig.
IK wens iedereen (die dat leuk vindt) veel zware sneeuw vanmiddag en vanavond.