...
15/01/2013 10.58 uur
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
stroming continentaal polaire lucht aan. Een WZW-ONO georiënteerde boven het midden van het land kantelt
geleidelijk naar een ZW-NO oriëntatie en beweegt daarbij met enkele kn zuidoostwaarts.
Ja ik zie het, er wordt op een dag gem. 3 graden voorspeld. Ik ga mijn zwembroek vast pakken en de airco naar beneden halen.
de winter is dan nog echt niet voorbij. maandag mis tempratuur even boven nul daarna of kwakkelen of gewoon weer de diepvries in naar dooi dag en nacht komt voorlopig niet.!
Maarja we zien wel.
*Edit Debbieke: overbodige quotes en witregels verwijderd*
| Gewijzigd: 15 januari 2013, 11:57 uur, door Debbieke
Gemiddelde max. temperatuur is 's winters 5 gr. voor hier, dus alles wat eronder is zijn zeker winterse temperaturen. Temperaturen van 2 gr. zijn toch geen zomertemperaturen he ?
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Gfs is niet super maar van echte dooi is er nog geen sprake temperaturen blijven wat rond 0 of net erboven steken.
Berichten samengevoegd door Debbieke | Gewijzigd: 15 januari 2013, 12:31 uur, door Debbieke
hoop ook nog wat sneeuw te zien voordat de eventuele dooi wel inzet.......... een winter zonder sneeuw vind ik maar niks,. wel moeilijk hoor om soms nog possitief te blijven zo......nu wachten op de volgende kansen .........
hoop ook nog wat sneeuw te zien voordat de eventuele dooi wel inzet.......... een winter zonder sneeuw vind ik maar niks,. wel moeilijk hoor om soms nog possitief te blijven zo......nu wachten op de volgende kansen .........Drenhte is voor jou dichtbij daar ligt genoeg
![:P :P](/images/smilies/9.gif)
![](/images/userimages/forum/user_8136/131010.png)
![](/images/userimages/forum/user_8136/131011.gif)
Bron: Knmi,weerdirect | Gewijzigd: 15 januari 2013, 12:38 uur, door Tatanka
hoop ook nog wat sneeuw te zien voordat de eventuele dooi wel inzet.......... een winter zonder sneeuw vind ik maar niks,. wel moeilijk hoor om soms nog possitief te blijven zo......nu wachten op de volgende kansen .........Drenhte is voor jou dichtbij daar ligt genoeg
In drenthe genoeg, Is dat zo? Toen ik vanmorgen vertrok was er geen sneeuwval in Emmen.
| Gewijzigd: 15 januari 2013, 12:52 uur, door weatherjunkie