![:P :P](/images/smilies/9.gif)
Das aardig wat in mn geboorteplaats.
Breda is op de grond wit, maar nog geen centimeters...
Das aardig wat in mn geboorteplaats.
Breda is op de grond wit, maar nog geen centimeters...
zelfs nog geen centimeter schat ik hier.
![](/images/userimages/forum/user_11786/130966.png)
Toch vreemd dat de pluimen er wel goed uit zien terwijl er op de weerkaarten tegen het weekend zichtbaar veranderingen zijn
![](/images/userimages/forum/user_11786/130967.png)
![](/images/userimages/forum/user_11786/130968.png)
Berichten samengevoegd door Ben47 | Gewijzigd: 15 januari 2013, 09:02 uur, door Ben47
Dat is werkelijk een droompluim, en we hopen dat die droom uit mag komen!
De 24 uurs radar verwachtingen van buienradar en weerplaza plus de voorspelling van Meteo-Almelo word gezegd: dat het vanaf 06.00 tot 17.00 zou kunnen gaan sneeuwen.
Maar als ik Meteox erbij neem laat die zien dat we hier niks krijgen en alles juist weer terug zakt. | Gewijzigd: 15 januari 2013, 01:38 uur, door tukkerjasper
De 24 uurs radar verwachtingen van buienradar en weerplaza plus de voorspelling van Meteo-Almelo word gezegd: dat het vanaf 06.00 tot 17.00 zou kunnen gaan sneeuwen.
Maar als ik Meteox erbij neem laat die zien dat we hier niks krijgen en alles juist weer terug zakt.
De neerslag zone gaat kantelen. Dus zoals het er nu uit ziet krijgt het oosten geen sneeuw.
![](/images/userimages/forum/user_10458/130969.jpg)
Activiteit gaat er uit nu.. misschien nog wat lichte sneeuw hier in zeeland maar meeste is wel gevallen nu. temperatuur net 0,0 graden, denk dat we net op de grens van de warme sector zitten..nu weer dalend...
Ik hoop op een voortzetting van de vorst komende weken
Berichten samengevoegd door Ben47
Edit 03.10: Mn station is zojuist van bewolkt naar neerslag gegaan, misschien toch een randje meepikken
*Edit Debbieke: overbodige quotes en witregels verwijderd* | Gewijzigd: 15 januari 2013, 08:12 uur, door Debbieke