Wat ook heel erg belangrijk is hoe snel het front zich verplaats.. al hangt er een klein wolkje boven je hoofd, als hij een uur blijft hangen
Bij jullie is het nog niet gedaan he, hier is het nog maar een goed uur gestopt, dus je hebt nog even te gaan
Wat ook heel erg belangrijk is hoe snel het front zich verplaats.. al hangt er een klein wolkje boven je hoofd, als hij een uur blijft hangen ook voor België en als het front kantelt komt het dan ook weer over het centrum van Begië?
Hier en daar nog wat restjes op de daken en in het gras van de sneeuw van de voorgaande dagen, wat overigens bijna niks is.
Bij jullie is het nog niet gedaan he, hier is het nog maar een goed uur gestopt, dus je hebt nog even te gaan
Is het bij jouw al gestopt? hier nog steeds hevige sneeuwval en pakje dikt lekker verder aan...
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Is al een tijdje gestopt, maar was wel de moeite, 9cm erbij vandaag!
En er lag al 8cm van zaterdag.
Wat ook heel erg belangrijk is hoe snel het front zich verplaats.. al hangt er een klein wolkje boven je hoofd, als hij een uur blijft hangen ook voor België en als het front kantelt komt het dan ook weer over het centrum van Begië?
Ik denk eerlijk gezegd dat het in het grootste gedeelt van het sneeuwgebied ( zuid nederland ( in zeer ruime zin) zeg maar tot aan flevoland en boven belgie de komende 12 uur gewoon sneeuwt en dat het pas ruim na de lunch om 12h weer wat droger wordt.
Intensiteit kan zomaar toemnemen doordat de buien weer vocht oppikken boven de Noordzee en dus weer intenser kunnen worden..En dan met name in de kustgebieden.
Morgen kan wel eens een heel leuk dagje worden misschien ligt er morgen wel iets meer sneeuw dan men nu verwacht... ik geniet tenminste en ga morgen de kiddies met de slee naar de creche brengen weltruste U allen..
Door omstandheden kan ik op dit moment wat minder posten ( verwachtingen e.d.) maar ik hoop na het weekend weer een leuk stukje te kunnen schrijven.
| Gewijzigd: 14 januari 2013, 23:40 uur, door Callie-P
Is het bij jouw al gestopt? hier nog steeds hevige sneeuwval en pakje dikt lekker verder aan...
Hier ( 30 minuten naar het noorden rijden voor jou
![:P :P](/images/smilies/9.gif)
Grtzz | Gewijzigd: 14 januari 2013, 23:45 uur, door Stefanv
Intensiteit kan zomaar toemnemen doordat de buien weer vocht oppikken boven de Noordzee en dus weer intenser kunnen worden..En dan met name in de kustgebieden.
Morgen kan wel eens een heel leuk dagje worden.. ik geniet tenminste en ga morgen de kiddies met de slee naar de creche brengen
oke bedankt ik vertrek morgen alvast vroeger naar school anders zit ik in de file
*Edit Debbieke: overbodige quotes en witregels verwijderd*
| Gewijzigd: 15 januari 2013, 08:09 uur, door Debbieke
[...]
Samenvatting EPS-periode:
40% kans op overgang naar minder koud weer. 60% kans op aanhoudend koud winters weer.
Paraaf meteoroloog: Huiskamp
Uitgifte: 14/01/2013 04.57 uur LT
Kortom lekkkeeer winter !!!!!!!!!!!!Dat stukje is wel van vanmorgen heel vroeg, op basis van de 00 uurs pluim denk ik
Grtzz
Hier nog steeds matige sneeuwval... Heb echt geen flauw idee hoeveel er licht. (kan de raam niet opendoen want wind staat tegen de raam
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1