Wachten af tot morgen. Verder prima pluim!
![8| 8|](/images/smilies/6.gif)
![:P :P](/images/smilies/9.gif)
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Kijk misschien eens naar de buienradar van KMI, kan je mooi op zien hoe het intense sneeuwgebied Antwerpen nadert.
Inderdaad, geduld is een mooie zaak!! Het sneeuwt uit het niets opeens kei hard hier en veel wind. En Eddy De Mey zit er los op! 22u zou het Antwerpen bereiken, en jawel tot op de minuut
of lijkt het maar zo dat het niet zoveel lijkt?
verandert dit nog?
Hier in Sluis (Zeeuws Vlaanderen) net hetzelfde: er valt van die fijne sneeuw, maar dat levert nu toch al een tapijtje van een drietal centimeter op en het gaat gestaag door... Zicht bijvoorbeeld is hier grof geschat zo'n 500 meter. | Gewijzigd: 14 januari 2013, 22:06 uur, door dg1979
of lijkt het maar zo dat het niet zoveel lijkt?
verandert dit nog?
Hier in Sluis (Zeeuws Vlaanderen) net hetzelfde: er valt van die fijne sneeuw, maar dat levert nu toch al een tapijtje van een drietal centimeter op en het gaat gestaag door... Zicht bijvoorbeeld is hier grof geschat zo'n 500 meter.
in middelburg zelfde geval, ik vind dit ook geen serieuze sneeuwval komt dit nog goed?
Het blijft zeker spannend, pluim kan morgen totaal weer anders zijn. Laten we hopen dat het niet gaat kwakkelen kwa winter weer.
Ik ben heel nieuwsgierig waar uiteindelijk de grens komt te liggen en of het hier (zuid-Flevoland) morgenochtend ook een beetje wit is.
Mijn gevoel zegt dat het een beetje tegen gaat vallen qua hoeveelheden. Ik hoop dat ik er naast zit, kan ik een dagje thuis werken
Ik ben heel nieuwsgierig waar uiteindelijk de grens komt te liggen en of het hier (zuid-Flevoland) morgenochtend ook een beetje wit is.
Mijn gevoel zegt dat het een beetje tegen gaat vallen qua hoeveelheden. Ik hoop dat ik er naast zit, kan ik een dagje thuis werken
dat vraag ik me ook af in lelystad.
@snowcasten en lantaarnpaal staren.
Mensen met een garagepoort of voordeur die tegen de windrichting in ligt raken er morgenvroeg niet uit
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
Momenteel nog steeds bezig, hetzij lichtt.
Een uur geravot met de hond, dit pakken ze ons niet meer af.
Zeer zeldzaam hier, al kunnen we de laatste jaren niet echt klagen.
Moe en voldaan het warme bedje in !
![](http://www.weerplaza.nl/gdata/eps/eps_pluim_tt_06380.png)