verbeter indien ik fout zit boven het warme zeewater gaat het nog activeren en het is al bezig Het activeert wat maar als je ziet dat bv de bovenkant van de lijn bij engeland naar het oosten gaat dan denk ik dat het hele complex voor een belangrijk deel om Nederlandheen gaat draaien. Met andere woorden het gaat vooral naar het zuiden en dan naar het Oosten. Maar goed op alle neersalgkaartje szag je dat ook al een beetje, vooral Belgie en een stukje zuid nederland
![8| 8|](/images/smilies/6.gif)
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
![;) ;)](/images/smilies/3.gif)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
*Edit Debbieke: overbodige quote verwijderd* | Gewijzigd: 14 januari 2013, 18:47 uur, door Debbieke
http://www.meteociel.fr/modeles/gfse_cartes.php?ech=6&code=0&mode=9
*Edit Debbieke: quote goed gezet* | Gewijzigd: 14 januari 2013, 18:48 uur, door Debbieke
Een redelijke indicatie is natuurlijk ook de startpagina van onweer-online, daar wordt als het wat erger wordt dan eigenlijk normaal is, zeer accuraat het betreffende deel tekst in rood weergegeven. Dat zie ik nu nog niet.
| Gewijzigd: 14 januari 2013, 18:57 uur, door Marga
| Gewijzigd: 14 januari 2013, 18:55 uur, door Debbieke
Edit, ooh wacht ffm ik zie dat je op de noordzee bedoelt, ja daar heb je wat moeien die meer wind meten, maar dat zal boven land niet zo snel gebeuren.
| Gewijzigd: 14 januari 2013, 18:57 uur, door jcroon
oke bedankt kende het woord niet;)
dat is een mooi vooruitzicht
| Gewijzigd: 14 januari 2013, 18:58 uur, door Marga