Hier is Goverwelle (Gouda, Zuid Holland, Nederland).
Vannochtend was het nog prachtig zonnig, koud en blauw. Nu wit, koud en grijs.
Niet erg, gewoon genieten zoals altijd als het sneeuwt.
Kijken of ik straks weer wat foto's kan maken.
Hopen dat het morgen weer sneeuwt.
OP weer.nl was dit niet eens opgegeven, pas morgen.
Maar op buienradar zag je het gebied wel snel dichterbij komen | Gewijzigd: 14 januari 2013, 15:47 uur, door Herdervriend
http://youtu.be/v946wMw2uWI
http://youtu.be/JNNxcAYPuQE
leuk om een actueel sneeuwfilmpje te zien van uit "onze wijk" ,verder dikt de sneeuw hier in de achtertuin goed aan, al zo'n 3 centimeter. Op de straat is het soms veraderlijk glad omdat het eerste laagje is weggesmolten waarna er nu een dun laagje ijs onder de sneeuw ligt. en het dwarrelt rustig verder, vanaf nu in snertmodus.....
![:D :D](/images/smilies/5.gif)
Sneeuwhoogten verwacht voor de Belgische provincies
---------------------------------------------------------------------------
West-Vlannderen : 6 - 10 cm
Oost-Vlaanderen: 6 - 11 cm
Antwerpen: 6 - 11 cm
Limburg: 3 - 9 cm
Henegouwen: 5- 10 cm
Brabant: 6 - 11 cm
Namen: 4 - 10 cm
Luik: 3 - 10 cm
Luxemburg: 4 - 10 cm
hopen dat emcwf pluim volgt, kan iemand de hogedruk gebieden die na volgend weekend komen in kaart brengen?
Wat zie je precies van GFS? Ik zie de weerkaarten van GFS na zondag alleen maar groen kleuren....
hopen dat emcwf pluim volgt, kan iemand de hogedruk gebieden die na volgend weekend komen in kaart brengen?
Wat zie je precies van GFS? Ik zie de weerkaarten van GFS na zondag alleen maar groen kleuren....
![](/images/userimages/forum/user_11779/130929.jpg)
hopen dat emcwf pluim volgt, kan iemand de hogedruk gebieden die na volgend weekend komen in kaart brengen? Wat zie je precies van GFS? Ik zie de weerkaarten van GFS na zondag alleen maar groen kleuren.... Ja precies, die pluim is dan wel weer heel erg goed inderdaad... Maar heb toch het idee dat het Amerikaanse model minder betrouwbaar is dan het Europese model. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
EDIT Ben4: AUB geen plaatjes quoten | Gewijzigd: 14 januari 2013, 17:08 uur, door Ben47