Die sneeuw die maandagnacht eventueel zal vallen zal dus snel weg zijn (als die voorspelling klopt)
ja ik vraag mij ook af
weet iemand meer over die temperatuur van dinsdag,?
straks en morgen eens kijken wat kmi verandert met de nieuwe opdate.
De temperatuur is helemaal afhankelijk van de koers van het laagje. Hoe zuidelijker, hoe meer kans op lagere temperaturen. Volgens de recente runs is de kans vrij klein op smeltende sneeuw of regen, maar morgen kunnen de runs weer anders zijn. Morgen kunnen we pas echt een conclusie gaan trekken welke temps er zullen komen.
tzal heus geen natte sneeuw zijn en van die dooi komt ook nieks in huis
Als de modellen uitkomen, en geen neerslag meer krijgen dan komen we ieder geval in de buurt.
Hoe graag ik dit zelf ook wil! Wees nou niet te optimistisch. Vorig jaar was ik er van overtuigd dat de tocht door zou gaan en baalde er een paar dagen flink van. Dus ga ik het dit jaar nog niet roepen Maar zou niets liever willen.
Hoe graag ik dit zelf ook wil! Wees nou niet te optimistisch. Vorig jaar was ik er van overtuigd dat de tocht door zou gaan en baalde er een paar dagen flink van. Dus ga ik het dit jaar nog niet roepen Maar zou niets liever willen.
wat dacht je van mij dan:P ik was zelfs nog aan het sneeuw schuiven geweest. Als die sneeuw vorig jaar niet was gevallen hadden we hem gehad.
Alleen met zoon mooie vooruitzicht begind het wel weer tekriebelen. Is natuurlijk allemaal lange termijn kan vriezen of dooien alleen laten we nu een x geluk hebben. Ik hoop het iedergeval.
| Gewijzigd: 13 januari 2013, 22:36 uur, door steffantje
| Gewijzigd: 13 januari 2013, 22:38 uur, door Ben47
Voor België:
Woensdag: -3 / -5
Wisselende bewolking en kans op enkele sneeuwvlokken.
Donderdag: -2 / -9
Wisselende bewolking, enkele opklaringen
Vrijdag: -2 / -6
Zwaar bewolkt met lichte sneeuwval
Zaterdag: -4 / -6
Sneeuwbuien
Zondag: -5 / -8
Nadruk op de bewolking
Erg koude temperaturen dus! En na het weekend is de onzekerheid troef. Maar wat vast staat, er komt nu een winterse week aan met erg koude temperaturen! | Gewijzigd: 13 januari 2013, 22:47 uur, door Sneeuwlove
hier staan een leuk stukje over de gemalen uitzetten (denk zelf persoonlijk dat het in 1 van deze dagen gaat gebeuren)
http://www.wetterskipfryslan.nl/sjablonen/1/infotype/news/newsitem/view.asp?objectID=5833
Erg koude temperaturen dus! En na het weekend is de onzekerheid troef. Maar wat vast staat, er komt nu een winterse week aan met erg koude temperaturen!
Hier gaan ze zelf nog iets kouder ( Elsenborn = Tegen Duitse grens ), alleen lijkt dit mij minder waarschijnlijk : http://meteo1.nieuwsblad.be/weer/elsenborn | Gewijzigd: 13 januari 2013, 22:47 uur, door Debbieke