Ja klopt zag het net, maar heb er geen goed gevoel bij. Maar we zien wel wat het zal worden. Want veel activiteit boven gb hangt er nou ook weer niet. Die zone zou poef moeten verschijnen of activeren, wat ik wel eens zou willen zien gebeuren.
Die sneeuw die maandagnacht eventueel zal vallen zal dus snel weg zijn (als die voorspelling klopt) | Gewijzigd: 13 januari 2013, 20:52 uur, door Shirkah
(gemiddelde) Maar hoeveel leden uiteindelijk weer onder nul duiken is mooi om te zien. We zijn nog lang niet af van dit (deze) winter(tje)!!!!!!
![](http://www.weerplaza.nl/gdata/gens/pluim_gens_volledig_06380.png)
Die sneeuw die maandagnacht eventueel zal vallen zal dus snel weg zijn (als die voorspelling klopt)
Dauwpunten blijven onder 0 dus zal wel meevallen.. GFS laat het alleen direct aan zee +1 worden voor hoogtens 3 uurtjes(met dauwpunt 0) dus voor zou me geen zorgen maken.
Grtzz
hou er rekening mee dat het laag tussen 2 hogedruk gebieden zit, één boven oost-europa en deel scandi en 1 boven atlantische oceaan. afhankelijk van de actievering van het laag kan er meer vallen. Anders zou zijn met een gigantisch laag, maar dan zit je met WC.
| Gewijzigd: 13 januari 2013, 21:36 uur, door orioner
http://www.niederschlagsradar.de/h3.aspx?regio=homepage&srt=bild&time=201301132125
Als je duidt op Overijssel, dan is dit bedoeld voor vanavond/vanacht i.vm. gladde wegen
ja haha glad door sneeuw ......waarschuwing voor sneeuw
........ wel leuk om te zien dat het heellangzaam toch word uitgebreid...........
Vandaag hadden ze ook over bewolkt weer en lichte mot sneeuw in het noorden voospelt. Amper wolkenvelden gehad, wel vollop zon trouwens wat ook heerlijk was. | Gewijzigd: 13 januari 2013, 21:45 uur, door steffantje
Auto gaf in regio Brugge -2 aan, in regio Ieper al -5. (Is natuurlijk geen meetstation mijn auto)
Duidelijk waar er sneeuw is, zal het veel meer afkoelen mits er regio Brugge amper iets lag en regio Ieper een mooi dik tapijt.
hou er rekening mee dat het laag tussen 2 hogedruk gebieden zit, één boven oost-europa en deel scandi en 1 boven atlantische oceaan. afhankelijk van de actievering van het laag kan er meer vallen. Anders zou zijn met een gigantisch laag, maar dan zit je met WC.
Gelukkig is het nu januari (+ met een veel betere voorgeschiedenis)
PLUIMM
![:) :)](/images/smilies/1.gif)
![](/images/userimages/forum/user_10434/130889.png)
Die sneeuw die maandagnacht eventueel zal vallen zal dus snel weg zijn (als die voorspelling klopt)
ja ik vraag mij ook af
weet iemand meer over die temperatuur van dinsdag,?
straks en morgen eens kijken wat kmi verandert met de nieuwe opdate.