ik hoop toch ook op meer sneeuw dan het KMI voorspelt, volgens mij valt er meestal wel meer sneeuw dan ze zeggen
De neerslag (sneeuw) verwachting volgens GFS voor dinsdag. Dat is heel anders dan ik net van Helga (Meteo Consult) hoorde. Zij had het over een centimeter in het midden en tot 5 cm in het zuiden. Volgens mij is het nog behoorlijk onzeker wat het laag gaat afleveren en hoe de route van het laag is?
| Gewijzigd: 13 januari 2013, 20:11 uur, door Bronk
Er valt gedurende enkele uren sneeuw, in de nacht mogelijk (tijdelijk) overgaand in regen. In totaal wordt er 3-5, lokaal mogelijk 5-10 cm verwacht.
Aan de modellen te zien zit ik hier wel goed
Grtzz
| Gewijzigd: 13 januari 2013, 20:15 uur, door Stefanv
De hoeveelheden zakken met de dag trouwens (scenario met de "sneeuwstorm" in december, 10cm verwacht, er viel hooguit 3cm ofzo) | Gewijzigd: 13 januari 2013, 20:18 uur, door Sneeuwlove
Citaat van Sneeuwlove, zondag 13 januari 2013, 20:16 uur We moeten maandagnacht niet veel sneeuw verwachten. Hooguit 1-2cm plaatselijk 3 a 4. Maar waar de mensen die 10-20cm halen, dat weet ik echt niet hoor. heb je een plaatje waar je kan zien dat er niet zoveel sneeuw komt
Berichten samengevoegd door Bronk | Gewijzigd: 13 januari 2013, 20:20 uur, door Bronk