Hier mijn video waarin alle hoogtepunten van het zomerseizoen 2012 met forse onweersbuien en een aantal chases op een rijtje zijn gezet. Het was lastig om te kiezen welke buien er nu wel en niet in gingen om ervoor te zorgen dat de video niet te lang zou worden. Enfin, dit is het eindresultaat geworden, enjoy!
Het chasen dit jaar heb ik vrijwel niet alleen gedaan, dus special thanks naar de mensen met wie ik mee kon/met mij mee zijn gegaan. Het was altijd gezellig en we hebben er flink van genoten! Allemaal een fijne kerst en nieuwjaar toegewenst en op naar seizoen 2013!!
Groeten,
Wilfred Janssen
Binnenkort zal ook nog een fotoverslag verschijnen van dit jaar waarin ik alle mooie en fotogenieke momenten even de revue laat passeren, daarvoor maak ik dan een nieuw topic aan.
De timelaps doen automatisch hun werk bij mij, door ervoor te zorgen dat ik het filmpje 2x heb bekeken in een uur tijd xD
Mijn complimenten en ik zie de compilatie van 2013 al met smart tegemoet.
En ja, ik weet 100% zeker dat deze op ongeveer 150m insloeg, er is een zonnecel van een stuwtje geraakt achter t maïsveld. Ongeveer een minuut eerder sloeg er één nog dichterbij in, dus toen de camera-instellingen veranderd met deze foto als resultaat.