Citaat van svenne, donderdag 10 januari 2013, 20:26 uurIn de loop van de nacht motregen, daarna daling van temperatuur waardoor natte weggedeelten kunnen bevriezenmaar is da kans er dat het dan zo'n ijsgladde spiegel word of gewoon wat soep?
Berichten samengevoegd door Bronk | Gewijzigd: 10 januari 2013, 20:33 uur, door Bronk
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
maar is da kans er dat het dan zo'n ijsgladde spiegel word of gewoon wat soep?Denk dat de kans voor hier klein is, zal eerder voor Limburg zijn denk ik.
Ardennen zal wel gewone sneeuw zijn.
01 uur:
07 uur:
13 uur:
| Gewijzigd: 10 januari 2013, 20:43 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Pas vanaf de 23e gemiddelde boven 0, ik klaag daar niet over
Is LT en zal nog zeer veel veranderen.
Hoop dat het bij draait want op lange termijn is er ineens veel verandering gisteren meredeels op oost tot noord oost en nu ineens zuidwest voor de meeste leden.
Maar 1 ding is zeker we kunnen bijna ander halve week van de winter genieten en dinsdag misschien ook nog wel eens wat sneeuw!
| Gewijzigd: 10 januari 2013, 22:06 uur, door steffantje
Maar 1 ding is zeker we kunnen bijna ander halve week van de winter genieten en dinsdag misschien ook nog wel eens wat sneeuw!
Ach , de 20e is nog ver weg en 10 dagen geleden zagen we de komende koude ook niet aankomen dus er kan nog van alles gebeuren.
Maar we moeten niet vergeten dat we niet in Canada wonen.
Dus laten we nu maar geniten van wat er komt en nu niet gaan kijken naar wanneer het alweer ophoudt. Alles houdt een keer op en over een half jaar dooit het zeker!
Dus laten we nu maar geniten van wat er komt en nu niet gaan kijken naar wanneer het alweer ophoudt. Alles houdt een keer op en over een half jaar dooit het zeker!
Ja dat is zo! Denk zelf wel dat het bijdraait, alleen valt me wel ineens op en zelfs Gfs geeft rond de 20ste dooi aan wel iets om in de gaten tehouden. Het is inderdaad lange termijn. Maar moeten ook naar de minder leuke dingen kijken.
| Gewijzigd: 10 januari 2013, 22:20 uur, door Bronk
Al die berichten op de diverse nieuwssites over schaatsen uit het vet etc. Waar halen ze het vandaan?
We gaan domweg een koudere periode in (gelukkig) maar niets wijst nog op bestendig heel oud weer,( maar dat kan altijd nog komen.)
| Gewijzigd: 10 januari 2013, 23:30 uur, door Marga
Een media site moet mensen trekken en dat doe je best door dingen te vermelden waar wij als mensen naar zoeken....
Dus het is een strategie om (kijk cijfers) binnen te halen en daardoor zoveel mogelijk klik's te behalen,
want daar wordt het geld mee verdient.
verder vindt ik de pluimen er prima uitzien. en ook ik sta te popelen om de eerste sneeuwbal te mogen gooien