Laten we de vorst eerst maar eens in de betrouwbare termijn krijgen.
Grtzz | Gewijzigd: 7 januari 2013, 13:31 uur, door Stefanv
Vorig jaar zijn in de draadjes van dat jaar ellenlange discussies gevoerd over wat "noord"precies is, met name omdat in het pluimenoverzicht de pluim van "noord"zich qua warme temps goed kan vergelijken met het westen. Dat was toen de 11 stedentochtmanie hier een beetje los barste. vele Freizen en schaatsliefhebbers meenden dat Friesland onder "noordoost" omdat dat vaak de koudste pluimen opleverde.
Kijk je naar bv langjaarlijks gemiddelde en hoe de pluimen zich steeds in kaarte vertalen dan denk ik zelf dat het "noorden" inderdaad de wadden en waddenzee is maar ook nog een flinke strook langs de kust is, grofweg vanaf de afsluitdijk tot aan de Eemshaven.
EDIT Ben47: Graag plaatje plaatsen i.p.v. link aub. Dit voorkomt dat het na een paar uur is gewijzigd en niet meer aansluit op de tekst. Plaatje geplaatst. | Gewijzigd: 7 januari 2013, 14:05 uur, door Ben47
| Gewijzigd: 7 januari 2013, 15:35 uur, door Ben47
deze run is echt veel beter dan de vorige
op maandag een maximumtemp van -2 tot -5 | Gewijzigd: 7 januari 2013, 17:24 uur, door Jenss
Lijkt me prima om mee te beginnen
| Gewijzigd: 7 januari 2013, 20:42 uur, door Marga
Edit: zie net dat de totale sneeuwtapijt hierboven al op staat, thnx
| Gewijzigd: 7 januari 2013, 17:43 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Edit: zie net dat de totale sneeuwtapijt hierboven al op staat, thnx
ik ga dit kaartje ondanks jouw kaartje toch even posten... kheb namelijk sneeuw geregeld boven Den Haag sorry rest van NL..
Citaat van jenssweerts, maandag 7 januari 2013, 17:56 uur gfs is gewoon schitterend buiten de hele lange termijn,maar dat verandert nog wel hoderd keer Wat zie je dan zo slecht in de kaarten op het laatste stukje? Want ik zie er eigenlijk niets slecht in hoor.
Berichten samengevoegd door Bronk | Gewijzigd: 7 januari 2013, 18:17 uur, door Bronk
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1