Ben ook in volle spannig aan het wachten . Seffens eens kijken wat het brengt.
Aan de hand van wat we tot nu toe gezien hebben lijkt er dus eerst een Scandihoog te komen( die nog niet exact kan worden beoordeeld qua ligging) daarna een kleine door van rond de drie dagen. En daarna, een hogedrukblokkade op de Noord Zee?
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ben ook in volle spannig aan het wachten . Seffens eens kijken wat het brengt.
Aan de hand van wat we tot nu toe gezien hebben lijkt er dus eerst een Scandihoog te komen( die nog niet exact kan worden beoordeeld qua ligging) daarna een kleine door van rond de drie dagen. En daarna, een hogedrukblokkade op de Noord Zee?
inderdaad,maar de vorige run van gfs was toch de beste dus ik hoop dat deze helemaal hetzelfde is
dat is nog van de 06z run
tot nu toe is bij de nieuwe gfs het hoog iets sterker
meer laajes waardoor de kans op sneeuw aan het begin van de vorstperiode groter lijkt te zijn
oei,er ligt nu een hoog boven zuid frankrijk waardoor belgie voorlopig in een west stroming blijft | Gewijzigd: 6 januari 2013, 17:07 uur, door Jenss
| Gewijzigd: 6 januari 2013, 17:48 uur, door Bronk
Dit is de 06z run. 12z run verloopt milder.
| Gewijzigd: 6 januari 2013, 17:49 uur, door Bronk
En denk je in eens in, dat het nog maar januari is.
Laat de kou maar snel komen want de natuur is al helemaal van slag.
Wat ik persoonlijk ook mooi vind is de extreem dalende lijn van de tempratuur in de pluim verwachting rond 11 januari.
Denk dat de kou niet voor korte periode is maar voor 2 a 3 weken
| Gewijzigd: 6 januari 2013, 18:01 uur, door Bronk
Heb er toch een kaartje bij geplaatst. En nee ik ga niet de hele run hier plaatsen www.Wetterzentrale.de is je beste vriend.
Grtzz
laten we gewoon nor maar een paar dagjes wachten die pluimen veranderen toch constant maar er is toch een zeer grote kans op winterweer
zolang we maar geen westcirculatie krijgen is dit toch al een goed begin
Zul je zien dat het gewoon een warme oper is. Nog lang geen man overboord, maar natuurlijk
zijn er altijd mensen die nu menen dat ze 'gelijk' hebben omdat ze niet op de kou vertrouwen.
Jammer, laten we er allemaal positief tegen aankijken en niet na een mindere run alweer direct moord en brand
schreeuwen. Dank u!