Maar altijd leuk om bovenstaande kaarten te zien natuurlijk.
Grtz | Gewijzigd: 4 januari 2013, 17:39 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Grtz
En hopelijk gaat het nu hier weer lekker druk worden want de laatste tijd was het angstvallig stil hier in iedergeval zet de trend zich nu wel voort en elke run van het GFS ziet er steeds beter en leuker uit.
Grtz
En hopelijk gaat het nu hier weer lekker druk worden want de laatste tijd was het angstvallig stil hier in iedergeval zet de trend zich nu wel voort en elke run van het GFS ziet er steeds beter en leuker uit.
de 00z run van gfs vond ik toch ietsje beter met meer sneeuw maar deze is ook heel goed
Grtz
de 00z run van gfs vond ik toch ietsje beter met meer sneeuw maar deze is ook heel goed
Nee aub geen sneeuw niet dat is niet goed voor de ijs aangroei, nou het mag overal gaan sneeuwen behalve in Friesland
temp. 850 hPa...
Nu: (4 tot 6 gr)
Binnen 10 dagen( wat zowiezo zal veranderen >>> vlojtes onder -5 gr
En zolang dat EC en GFS het met elkaar eens zijn in de postieve zin voor de winterliefhebber, dan komt het goed ( op betrouwbare termijn). | Gewijzigd: 4 januari 2013, 20:15 uur, door thunderstorms_4ever
Kun je de pluim dan ook hier laten zien? De GFS 12uur pluim
En de pluim van de afgelopen 4 runs samen
De aanwijzingen worden steeds groter dat er binnen een week kouder (winter)weer op til is in de Lage Landen en zo laat ook de laatste operationele variant van het gerenommeerde Amerikaanse (GFS) weermodel ons zien hedenavond, want dit model komt met een introductie van een (noord)oostelijk weerregime, pakweg vanaf volgende week donderdag/vrijdag en mocht dit scenario inderdaad doorgang vinden, zijn we vertrokken voor minimaal een week winterweer van kaliber met tot -3/-9 graden nachts en overdag ook onder nul.
weerpr.
Waar is iedereen op dit forum. Een jaar geleden zat het hier vol met leden?????
echt ea ik versta me er ook niet aan "the winter is comming" hopelijks
Waar is iedereen op dit forum. Een jaar geleden zat het hier vol met leden?????
Ik denk dat het nog even afwachten is tot de koude 5 dagen op voorhand op de kaarten staat, nu is alles nog zo onzeker.