Heb je hier een kaartje bij? Want zo kan ik je moeilijk geloven
. sorry ik weet niet hoe dat moet maar kijk maar op twitter bij @weermanashoka die heeft bij hem vind je wel kaartje
Haha was hij ook niet degene die begin December riep dat het een zeer koude maand zou worden? Misschien weet hij het weer voor april ook al..
Grtzz
Haha was hij ook niet degene die begin December riep dat het een zeer koude maand zou worden? Misschien weet hij het weer voor april ook al..
Grtzz
Die voorspelt elk jaar op allerlei forums waar hij komt en weer gaat, al dan niet onvrijwillig, de meest vreselijke Russische Beren en allerlei Siberische toestanden.
Dus ik zou het met een emmertje (strooi)zout nemen.
Op den bodem is het gewoon zo rond de 5 graadjes...
Eigenlijk een beetje een zinloze vraag aangezien er denk ik de afgelopen 2 pagina's genoeg is geschreven over wat er mogelijk komen gaat.
Ik zou zeggen lees bijvoorbeeld mijn post eens 1 pagina terug, verder dan dat kunnen we niet kijken.. dus ja hoor we kunnen nog makkelijk winter krijgen net zoals de kans aanwezig is dat we geen of nauwelijks nog winter krijgen...
Update:
De nieuwe pluim van EC is op LT wel steeds beter aan het worden..ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe run..
Je ziet bijvoorbeeld dat het gemiddelde aan het zakken is en de spreiding begint nu toch meer richting 50/50 te gaan...
| Gewijzigd: 2 januari 2013, 22:37 uur, door Callie-P
Ja. Dat krijgen we. Alleen is niet te zeggen hoe laat precies.
Zelfs is niet te zeggen of dat dit jaar nog is.
Misschien krijgen we zelfs een 11-stedentocht.
Misschien ook niet.
Er zijn veel kaarten die bekeken en geinterpreteerd worden hier, maar een glazen bol heeft niemand hier voor zover ik weet.
Het goede nieuws waar we het voorlopig even mee moeten doen, is dat de temperaturen min of meer normaal gaan worden.
Daarvan is nu beslist geen sprake.
*grafiek*
dat gebeurd in de winter toch wel vaker? Hoe vaak gebeurd het niet dat een warmtefront 's avonds ons land komt binnenzeilen waardoor de temperaturen 's nachts stijgen? Maar leuk is anders natuurlijk...
"Volgende week kouder!" en "De kans op kouder winterweer rond medio januari neemt duidelijker vormen aan."
Nou dat wordt wat, denk je dan .........Maar 't wordt uiteraard meteen genuanceerd: "De temperaturen komen medio volgende week op een normaler niveau voor januari."
Jammer, nog geen echte winter....
of we krijgen warm weer met tempratuur van plus 10 graden.
onzekerhied neemt dus heel veel toe hoe verder we kijken. laten we hopen op nog een mooie winter half januarie en februarie
Vaak zie je dat wel gebeuren dat de kou steeds vooruit word geschoven en dan zul je weer zien dat we in februari een paar weken stevige kou gaan krijgen
Laten we dan hopen dat de kou een dikke week langer duurd dan afgelopen jaar!
en dat als de kou invalt goed gaat sneeuwen en dan 3 weken strenge vorst.
het is nog maar begin januarie dus het kan nog wel!
en steeds meer lijnen gaan onder nul in de pluim als ijsdagen,
Laten we dan hopen dat de kou een dikke week langer duurd dan afgelopen jaar!
Ik vind de run van het ECMWF ook niet zo slecht op LT het kan slechter. | Gewijzigd: 3 januari 2013, 12:13 uur, door Bronk