dat is meestal zo he tijdens het school heb je het juiste weer dat je wilt. en dna als het vakantie is heb je het weer dat je liever hebt tijdens het school
Het lijkt erop dat het gaat veranderen na deze week de jet stream gaat veranderen zoals je op de onderstaande kaarten kan zien
Door deze verandering kan het wel eens wat gaan winteren na 1 januari
voila inderdaad zoals mijn kaarten die ik deze morgend heb geplaatst inderdaad droog op oudejaar! eindelijk iemand die het ook eeens ziet alleen kmi is weer negatief en het weer op tv ook volgend kmi en tv regen met veel wind.
De regen valt nogwel mee in de recente run, maar de wind is een andere verhaal..
Het gaat natuurlijk nog vele keren veranderen, dus nog niet zoveel waarde aan hechten.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
inderdaad, die wind. hatelijk is het gewoon ben er helemaal slecht gezind van zeker als je met veel vuurwerk zit en dan alle jaren regen hebt. plus die wind die er deze keer nog is bij komt. wist het dat het slecht zou worden. en van mij ma ghet gerust nog veranderen maar kmi zegt ook al regen en veel wind. spannend ben benieuwd wat er morgen op staat
| Gewijzigd: 25 december 2012, 08:39 uur, door Marga
Helemaal met knalvuurwerk is die harde wind irritant want dan duurt het uren voordat die eindelijk eens brand. Maar het een en ander zal nog wel veranderen, het is nog zeker een week weg. Laten we hopen in positieve zin, de kaarten van vanmorgen waren eigenlijk de perfecte.
Voor nu wens ik iedereen prettige kerstdagen toe, geniet ervan!
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
die van deze morgend waren heel goed. we zien morgen maar weer wat er dan op staat, hopelijk valt alles mee maandag.
Fijne kerst iedereen!
| Gewijzigd: 25 december 2012, 08:40 uur, door Marga
Ja, ik draai dienst met de jaarwisseling.
| Gewijzigd: 25 december 2012, 08:40 uur, door Marga
blijft een sitiuatie om te volgen er kan nog vannales gebeuren nog beter of nog slechter. morgen kijk ik wel weer even. nog een gezellige avond voor iedereen!
Getenkend zware winterliefhebber.
Nee helaas Anders had je ze hier vast wel al gezien.,
We zijn goed opweg naar een winter 2006/2007!
Grtzz | Gewijzigd: 25 december 2012, 01:41 uur, door Stefanv
Kijk straks nog wel even terug of er iets zal veranderen.