Het kaartje dat ik geplaats hebt komt na jouw kaartje . Maar echt focusnou nog niet zo op de MOGELIJKE neerslag die nacht. Er is nog echt helemaal maar dan ook echt helemaal niets over te zeggen. Gewoon positief zijn hierin gaat heus wel goed komen
je hebt gelijk kan alle kanten nog op. gewoon afwachten tot het echt duidelijk is
Regen vooraf om branden door "afzwaaiers" te beperken en regen na afloop om de onvermijdelijke blindgangers te doorweken zodat de kleien "oprapers"de volgende dag geen min of meer bruikbaar vuurwerk meer vinden.
Los van die wentelingen mag je het wel opvallend vinden dat je zo kort op dei wintergrens, die inderdaad niet ongewoon ver ligt, al zulke hoge temperaturen hebt.
Los van die wentelingen mag je het wel opvallend vinden dat je zo kort op dei wintergrens, die inderdaad niet ongewoon ver ligt, al zulke hoge temperaturen hebt.
Ja, dat zag je de afgelopen dagen ook al, zelfs in Nederland zulke grote verschillen in temperatuur. Dan is het niet zo gek als de modellen gaan zwabberen wat dat betreft.
EDIT : de neerslag is altijd dicht bij. je weet maar nooit dat heel dat systeem een beetje vroeger komt
| Gewijzigd: 24 december 2012, 10:14 uur, door buccauw.siebren
Mvg
kan dat zijn dat je de oude pluimen nog bekijkt?. op de nieuwe staat voor belgie geen neerslag en zoals de kaarten laten zien voor nederland ook niet. alle site's zijn het met mekaar eens dat de dag droog zou verlopen, oke kan nog veranderen zeker en vaast het moer iets vroeger komen en we zitten in de regen. maar tog heb ik er een goed oog in
en die pluimen bieden nooit zekerheid dat weet ik nu zeker. gisteren nog een bom neerlslag en vandaag nul % neerslag kan evengoed zijn dat er bij mij straks weer veel regen opstaat. het is nog een week. kans genoeg dat het nog verandert naar slechter weer. maar voor mij mogen deze kaarten uitkomen
| Gewijzigd: 24 december 2012, 10:35 uur, door buccauw.siebren
Mvg
nene pluim van 9 uur 24 december van deze ochten dus. en de kaarten laten tog zelf droog weer zien ?? we zijn nog niet zeker maar tog is tog al goed. wil je regen misschien ? blijft gewoon nog even afwachten voor zekerheid. en zoals gezegt laat die pluim even voor wat het is morgen staat er weer iets anders.
ga is op deze link kijken
Mvg
Citaat van kenny, maandag 24 december 2012, 10:45 uur http://www.weerplaza.nl/15daagseverwachting/?r=midden&type=both_pluim&element=rr
ga is op deze link kijken
Mvgja op deze site gaf die gisteren voor hier ook veel regen nu is de pluim droog ( voor belgie he ) voor nederland wordt die ook wel beter als deze kaarten uitkomen.
ik ben alle site's afgegaan en alle kaarten erbij gehaalt dus, we zien wel zeker he. ik denk dat het nog wel zal meevallen die dag
ik zeg tog dat er geen zekeheid is. voor hetzelfde geld krijgen we gewoon een hele dag regen. ik probeer gewoon wat positieve dingen te laten zien hoe het mogelijk kan of zal verlopen. het kan altijd he dat het droog verloopt het is nog een week wie gaat hier zegge dat het de hele dag gaat regenen. daar valt nog niks over te zeggen. morgen kan er staan dat het de hele dag gaat regenen en overmorgen staat er weer droog weer op. gewoon afwachten en zien hoe het verder gaat en het kan altijd dat het zo zal worden. zoals de kaarten er nu voor staan. en die pluim verandert met den dag. net zoals die kaarten, ik laat alleen zien hoe het er vandaag voor staat voor de 31ste. we zien wel morgen hoe ze er dan uitzien. gewoon afwachten meer kunnen we niet doen