Op naar de volgende onverwachtse koude-inval, maar dan langer en over geheel België en Nederland. Ik mag dit wel, het voor alle modellen als verrassing te voorschijn komen van weeromslagen.Is gewoon afwachten, zelfs een warmere pluim hoeft niets te beteken. Zeker als we de voorbije pluimen zagen die het zo moeilijk hadden om het weer over 2 dagen kon voorspellen.
Dit is net het leuke aan het weer
Waar haal je deze wijsheid vandaan. Ben niet in Europa nu, maar volg dit forum wel. Zoals ik het bekijk als ik moet reageren op jouw verslag is er niets te zeggen over een terugtrekking van kou nochthans van een periode van warmer weer. De afgelopen tijd is gebleken dat al die mooie kaartjes niets hebben opgeleverd.Voormij gevoel zitten we in een niemandsland en niemand kan een reele voorspelling doen. Ja Ned. is verdeeld in twee sectoren,maar trek je daar niet te veel van aan.
Zelfs de profs weten het niet naar mijn mening.De afgelopen dagen werdt er veel sneeuw verwacht, vertel me waar?????? Geen commentaar verder. Laat maar weten wat je vindt.
| Gewijzigd: 22 december 2012, 09:24 uur, door Marga
Zelfs de profs weten het niet naar mijn mening.De afgelopen dagen werdt er veel sneeuw verwacht, vertel me waar?????? Geen commentaar verder. Laat maar weten wat je vindt.
De komende 3 dagen wordt het plus 10 graden. En die pak sneeuw? Daar was er een kans toe, en het heeft daadwerkelijk gesneeuwd in het noorden van Nederland, niet veel maar toch sneeuw...
*edit Debbieke: overbodige quotes eruit gehaald*
| Gewijzigd: 21 december 2012, 22:48 uur, door Debbieke
Het KNMI heeft daarom nu ook code orange afgegeven, terwijl het al sinds 18:30 begon met ijzelen...ik ben maar even iets langzamer gaan rijden op mijn weg naar huis | Gewijzigd: 21 december 2012, 22:41 uur, door Spiderlady
Waar blijft nou het vertrouwen in ons weerbricht in het algemeen?? Morgen in holland dooi??? Maar goed luitjes ik zit in warmer oorden en kijk naar iets wat ik denk niet te krijgen deze winter. Dus heb ik de zon maar opgezocht.. Fijne feestdagen allemaal.En vooral sneeuwrijk.
En nu weer on topic want een discussie over klimaatsveranderingen, daar is al een topic voor (?) denk ik
Edit Marga; quote maar weer eens bijgewerkt
Ja dat de gevoelstemp lager ligt berijp ik wel hoor. Maar wat wil je mij vertelllen dan?? Ik lig aan het strand met 32 grad. Hou van winterweer maar sinds 1963 is hier geen winter meer. Ben ook wat ouder, dus heb de strenge winters meegemaakt. maar moet uitkijken wat ik schrijf, want anders word ik op de vingers getikt. Merry christmas
| Gewijzigd: 22 december 2012, 09:26 uur, door Marga
Terug naar de winterdiscussie en geen persoonlijke aanvallen.
De crew.