Eigenlijk blijft de onzekerheid op dezelfde dagen staan maar komt die steeds dichterbij. Iets met de 21ste?
EDIT Ben47: Heb je bronnen hiervoor? Of Nieuws? Kan je aantonen dat het gevecht voor 1988 standaard altijd boven onze zuiderburen plaatsvond? | Gewijzigd: 18 december 2012, 13:14 uur, door Ben47
Het klopt dat de strijd tussen koude en wamte zich op korte afstand van ons plaatsvind. Soms pakken we er net iets van mee in het noorden van Nederland.
In Denemarken verwachten ze tot zondag sneeuw bij temperaturen rond het vriespunt tot lchte vorst bij een oostelijke wind. Ook maandag wordt nog vorst verwacht en over de kerst nog onzeker of de koude voortduurt.
6 daagse voor Denemarken
De uitloper van het Russisch hoog boven zuid Noorwegen laat zich maar moeilijk verdringen.
Luchtdrukverdeling- en neerslagverwachting voor donderdag 13u
Citaat van Citaat van jenssweerts, dinsdag 18 december 2012, 10:44 uur weet je wat ik ook vreemd vind,in ierland is het in het binnenland aan het vriezen en er ligt sneeuw en er valt ook sneeuw Het was er vanmorgen koud en zowel in het Noordwesten Donegal als 60 km ten westen van Dublin in Mullingar viel sneeuw bij +1 a 2 graden. De temperatuur loopt daar vandaag op naar 6-10 graden.
Ook komende nacht wordt het eerst nog koud met in het noorden en noordoosten van Ierland kans op lichte vorst, maar al snel komt zware regen vanuit het zuidwesten met harde wind. De temperatuur loopt op naar 2 tot 6 graden in de nacht en 7 tot 11 overdag.
Bron: Met Éireann | Gewijzigd: 18 december 2012, 16:23 uur, door Ben47
als dat laag 100 km naar het zuiden verchuift hebben we het gevecht boven belgie/zuid nederland | Gewijzigd: 18 december 2012, 16:35 uur, door Marga
deze is voor belgie ( brussel ) weet niet als hij betrouwbaar is en ik ken er ook niet veel van van die pluimen
Mvg
De hoeveelheden worden iedere run iets minder. Dit zijn de hoeveelheden die GFS verwacht tem zondagnacht. In het westen van België stond er gisteren nog 65 mm.
Edit: Zal wel weer een (heel) koude uitbijter worden helaas..
Edit: Een heeeeeeeeeel koude | Gewijzigd: 18 december 2012, 17:20 uur, door vdweste
Edit: Zal wel weer een (heel) koude uitbijter worden helaas..
Edit: Een heeeeeeeeeel koude heb je hem ??
heb je hem ??
Ik volg hem op dit moment, maximum temperatuur op 1e kerstdag van -10 in het noord-oosten!
Konden we nu maar zeggen: 'Ja, doe ons deze run maar!'. Want helaas zal de volgende waarschijnlijk weer veel warmer zijn.
heb je hem ??
Ik volg hem op dit moment, maximum temperatuur op 1e kerstdag van -10 in het noord-oosten!
Konden we nu maar zeggen: 'Ja, doe ons deze run maar!'. Want helaas zal de volgende waarschijnlijk weer veel warmer zijn.lekker
Deze ???
| Gewijzigd: 18 december 2012, 17:38 uur, door wesleylollol