Geweldige opmerking van Arnhemnoord.
Het weer komt boven Nederland en denkt. Wat een rot land, afbrokkelen!!!
Even serieus. Geef je dit land nou de schuld van het afbrokkelen van wolken/neerslag?
Laten we dan maar meteen kamervragen stellen...
20:55: de komende uren ontfermt zich een buientrein vanaf de Noordzee over West-Vlaanderen. Daar wordt de neerslag meer winters met na middernacht zelfs kans op droge sneeuw. Plaatselijk en door een lokale felle bui is een accumulatie van enkele centimeters niet uitgesloten (vooral de kustzone). Een eerste verrassing van Koning Winter? Bron bericht: www.noodweer.be
| Gewijzigd: 10 december 2012, 21:14 uur, door Ben47
Naar mijn mening is het moeilijk om zover vooruit te kijken en blijf ik er bij dat het kan vriezen of dooien zeker als men kijkt op langere termijn als we spreken in wintertijd.
Zelf ben ik niet de jongste meer, en heb mij altijd wel geinteresseerd voor het weer in de ruimste zin des woord. Heb vele strengere winters meegemaakt in de tijd dat de Hr.Pelle booer $ Hans de Jong voorspellingen gaven een week voordat het dan ook daadwerkelijk gebeurde. Dat waren weermannen, en veelal 90 % kwamen hun berichten ook uit.
Ben nog steeds op zoek naar een weerman of weervrouw die dit kan evenaren . Toen was die geavanceerde technische programmatuur nog lang niet in beeld.
Wilde dit toch even kwijt.
Verder ben ik heel positief betreffende deze winter maar we zullen als snowfricks of ijsfricks toch echt de natuur moeten aanvaarden en afwachten hoe onze tegenwoordige deskundigen(??) het weer aan ons doen verzenden.
Wat ik al eerder heb gezegt : behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik beoordeel puur de run en dat is op dit moment een drama. En alle droomscenario's kijk ik niet naar want er zijn ook genoeg winters geweest die drama waren en drama bleven.
Grtzz
*Jammer dat de meeste mensen de LT alleen geloven als het winterweer word. Zodra er een wc opstaat of verzachting dan is het te ver weg.. | Gewijzigd: 10 december 2012, 21:27 uur, door Stefanv
Geweldige opmerking van Arnhemnoord.
Het weer komt boven Nederland en denkt. Wat een rot land, afbrokkelen!!!
Even serieus. Geef je dit land nou de schuld van het afbrokkelen van wolken/neerslag?
Laten we dan maar meteen kamervragen stellen...
Ik hoop dat je snapt dat ik bedoel dat het boven ons land afbrokkelt. En dat je goed hebt opgelet bij topografie. En ik vind het oprecht leuk voor de mensen in het noorden die nog weinig sneeuw hebben gehad.
Grtzz
Niet te vlug wanhopen hehe