onzin,vorig jaar was het veel warmer met een wc
| Gewijzigd: 9 december 2012, 10:56 uur, door Ben47
Ook hier alleen nog regen en motregen. De eerste opklaringen hebben zich aangediend. Buien volgen vanuit het noordwesten.
Namens de gehele crew van O-O welkom Hendrik. | Gewijzigd: 9 december 2012, 11:13 uur, door Ben47
Net 1 dag zonder sneeuw en het lijkt wel alsof we volgens sommigen doorstoten naar de zomer... Wat ik op zich wel aardig zou vinden maar dat terzijde.
Citaat van Citaat van Basxt, zondag 9 december 2012, 11:31 uur Keek net uit mijn raam. Alles is weg, echt alles.
Ach, is sneeuw niet mooier als het vers kan vallen op een droge bevroren grond? FF schoonspoelen voor de volgende sneeuw moet je maar denken
http://www.onweer-online.nl/forum/topic/34216/smeltend-poolijs-veroorzaakt-strengere-winters/
EDIT Ben47: Welkom Hendrik. Heb link vervangen naar eerder bericht op O-O hierover. I.v.m. auteursrechten plaatst alleen de crew nieuwsberichten. | Gewijzigd: 9 december 2012, 12:53 uur, door Ben47
Voor de zwartkijkers
kijk voor de gein naar de post over de winter van 62/63.. ( 1 of 2 pagina's terug) er zijn nog lang geen kaarten geschud.
Gilleeeess heeft dan ook helemaal gelijk. ( tenminste tot aan" maar dit is.." dat stukje weet ik niet )
En inderdaad zoals iemand net al melde zit de kou weer in de LT run.. hoe dan ook ik zie het nog steeds positief in.. dit gaat wel goed komen. ( speciaal een edit voor mensen die niet kunnen lezen.. DIT IS GEEN BELOFTE MAAR EEN PERSOONLIJKE VERWACHTING ! )
Tot nu toe is het een superwinter. ( tenminste dat vind ik )
| Gewijzigd: 9 december 2012, 14:32 uur, door Callie-P
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
| Gewijzigd: 9 december 2012, 13:24 uur, door richard
ik kan em er niet op krijgen, het is de verwachtinvg van GFS voor 18 december. 2 grootmachten strijden om het wintertoneel ( staat wel bi jde collegae van onweer-online)
Laag rond 950 vs. hoog zo'n 1055hPa
wat het ook wordt, spannend is het wel! | Gewijzigd: 9 december 2012, 13:38 uur, door JPP
kijk voor de gein naar de post over de winter van 62/63.. ( 1 of 2 pagina's terug) er zijn nog lang geen kaarten geschud.el goed komen.
Tot nu toe is het een superwinter. Aangezien we al zo vaak lezen dat gebeurtenissen uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst, oftwele, het weer herhaalt zich zelden of nooit, ben ik bang dat je met die post heel wat over je heen gaat krijgen als het ook maar een beetje minder streng wordt... "Ja maar, het was beloofd"hoor je dan....
ik kan em er niet op krijgen, het is de verwachtinvg van GFS voor 18 december. 2 grootmachten strijden om het wintertoneel ( staat wel bi jde collegae van onweer-online)
Laag rond 950 vs. hoog zo'n 1055hPa
wat het ook wordt, spannend is het wel! Die strijd is hier al eerder in een andere run gesignaleerd. Kijk maar aantal berichten terug. Helemaal mee eens dat dat een spannende ontwikkeling is. Maar nog zo ver weg.
Kijk nu even naar de ontwikkeling dichterbij. Morgen om 13u zou de luchtdrukverdeling er zo uit gaan zien! Ten noorden van GB en boven Sandinavië ontwikkeld zich een hoog. Laat die strijd maar gewonnen worden. Laat de NO-stroming maar op gang komen!
| Gewijzigd: 9 december 2012, 14:14 uur, door Ben47