http://www.weerplaza.nl/nederland/Drachten/8807 | Gewijzigd: 7 december 2012, 16:54 uur, door Marga
Waarom?
Nou voorspellen ze niks en er valt zoals 2 jaar terug 40 cm sneeuw met kerst, weet niemand zich raad en zeuren we ook.
Nu voorspellen ze veel en valt het mee.
Voor oudere mensen lees ver in de 70jaar.
Die konden zich gister wel eropvoorbereiden, lees boodschapen doen strooien en what ever.
Nou viel het mee.
Maar stel ze zeggen niks, staat een oud vroutje of man te kijken, en er ligt 35cm sneeuw winkelen zit er niet meer in.
Alles bij alles, ze doen het altijd fout weer is niet te voorspellen, en al helemaal niet hier de ene dag dooit het de andere vriest het.
Het is nooit goed.
Dus liever heb ik dat ze heftig voorspellen, zodat men hun voorbereidingen kunnen treffen dan dat ze niks zegggen .
En men kan niks meer ondernemen.
Terug naar 2010 kerst, stooizout op en een run op keuken zout nergens meer te krijgen. | Gewijzigd: 7 december 2012, 17:19 uur, door Kaj
Ik zou daar niet vanuit gaan nee, het zal denk ik 'oplossen' voordat het ver genoeg naar het zuiden is getrokken volgens de GFS run.
Edit Marga: voor de zoveelste keer plaatje uit quote verwijderd. Backspace of Del-knop is zeer effectief tijdens het verwijderen.
hopelijk wij ook,de bui bij duitsland duwt de bui ervoor naar het westen | Gewijzigd: 7 december 2012, 16:56 uur, door Marga
Mechelen ligt ten zuiden van antwerpen toch? Hulst net ten noord-westen van antwerpen. Ik verwacht hier zeker geen sneeuw meer van dat gebied.. Helaas.
De vorige run gaf nog een beetje hoop op wat sneeuw vanacht maar dat is er ondertussen ook uit. We zullen weer even moeten wachten voor zo een situatie..
Grtzz
Het aantal cm's hier komt uit op 10 cm
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7