en als ik buirader volg blijft hij in het duiden van lb hangen tot na 21 uur | Gewijzigd: 7 december 2012, 14:11 uur, door Kaj
Hier leek het ook te gaan stoppen. Maar inmiddels is het al weer een uurtje behoorlijk door aan het sneeuwen.
Euhm, we hebben hier dus wel degelijk een sneeuwstorm gehad... ? Zicht van 50 m, sneeuw die met bakken uit de lucht viel, het is misschien maar 4 a 5 cm, maar toch was het leuk gebeuren, er is dus alleen wat minder sneeuw gevallen voor deze regio, maar de storm was er zeker en vast. En er was gezegd dat het Noorden van NL niets of nauwelijks ging krijgen dus het klopt eigenlijk niet echt.
Trouwens, leuk voor degenen die wél veel sneeuw hebben, kan alleen postief zijn want de wegen zullen inmiddels al begaanbaar geworden zijn. Misschien dat hier seffens nog een 1 cm bijvalt maar ik zie momenteel alleen flauwe wolken in de verte. Wie weet....
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hier leek het ook te gaan stoppen. Maar inmiddels is het al weer een uurtje behoorlijk door aan het sneeuwen.
lekker om te horen dan is de hoop toch weer iets meer dat we nog gaan krijgen.
hoop ik
jup, hier ook, het wordt zelfs weer donkerder terwijl het net leek op te klaren. Ik ga zo ook eens meten, maar zo te zien zitten we ergens tussen de 15 en 20 cm hier!
edit: volgens de buienradar zitten we hier precies op de rand, maar daar is niets van te merken... | Gewijzigd: 7 december 2012, 14:20 uur, door doppie
De sneeuwfoto's kunnen >> hier << geplaatst worden.
Denken jullie ook aan de fotowedstrijd?
Nee, ga daar maar niet van uit.
Ze komen wel steeds dichterbij, alleen lossen ze steeds meer op.
En waar blijven die sneeuwbuien die men beloofd had??
| Gewijzigd: 7 december 2012, 14:50 uur, door orioner