dus de vorst die gaat komen dit weekend gaat een beetje helpen voor de toekomst dan?
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
3.3°C is het hier al inmiddels, laatste sneeuw verdwijnt langzaam.
Sneeuwt nu matig in emmen
Is er uiteindelijk nog wat gevallen, of is het de moeite niet?
Helemaal mee eens.
Wat ik peroonlijk jammer vindt is dat de winter ieder geval Zondag tot en met Dinsdag geen vaste toon kan zetten,anders zag het er helemaal ideaal uit.
Ach gelukkig kunnen we niet voorruit kijken wat deze winter ons nog wel of niet zal brengen,anders was daar ook nog maar weinig aan.
We hebben ieder geval de sneeuw mee gemaak en de vorst,dit kunnen we ieder geval in onze zak steken. Mensen die nu sneeuw hebben of eigenlijk nog steeds ik gun het ze van harte.
Verder ga ik eens uitzoeken hoe het er met de winter voor staat in Amerika,vaak liggen er verbanden met de onze.
Koud en sneeuwrijk in Amerika laat vaak een drammerige winter in Europa zien.
Niet dat als het in Amerika echt winter is dat we het hier kunnen vergeten uiteraard,maar een patroon is er vaak wel te vinden.
Maar zoals ik al zei en andere, de winter is nog lang en bovenal moet koning winter nog beginnen als het aan de kalender ligt.
Heb de run bekeken,maar na de zogenoemde dooidagen,blijft het wat aan de matige kant,enig lichtpuntje dat ik zie is op het einde van de run. (23 December verweg) flinke Noord Ooster op stoom door een flink Hogedrukgebied ten Noord -Westen en een flink lagedruk gebied ten Zuid-Oosten van ons land.
Maar wat al duidelijk is geworden,alles kan veranderen. Want 2 dagen terug zag de EC pluim er behoorlijk koud uit en een dag laten gaf hij al minder winters weer aan.
Kan zomaar dat het er na morgen weer totaal anders voor staat met opnieuw schaatsijs kaarten.
De reactie over ''extreem weer'' en ''er naast zitten'' en ''media'' kan ik me een een beetje in vinden. Doe er zelf niet aan mee aan die gekte,want het is inderdaad een hype geworden de laatste jaren. Verder laat ik me er niet over uit,wat er zijn meer tegenstanders op dat soort reactie's dan medestanders. | Gewijzigd: 7 december 2012, 12:34 uur, door Summer ice