stukje van knmi dus zuid nederland krijgt straks nog veel sneeuw ! en belgie ook vooral het noorden
Je hbet een verschil tussen iemand die toevallig wel een pak sneeuw heeft gekregen en iemand die bijna niets heeft gekregen....
De één uit zijn teleurstelling en de ander koudt er geen rekening mee dat het bijna nergens zo erg was als bij hem in de tuin. de waraheid ligt zoals gewoonlij in het midden.
Ook voor mijn gebied geldt dat het allemaal reuze meevalt en dat het gewoon onder je voeten verdwijnt. Je hebt gewoon kou in de grond nodig wil het een beetje blijven liggen. Persoonijk heb ik al eerder gezegd (maar ook daarop kreeg ik kritiek) beter geen sneeuw in december als het nog niet echt gevroren heeft maar liever wat later als er al wat vorst is, je slee zakt nu gewoon door de blubber op de grond.
| Gewijzigd: 7 december 2012, 11:08 uur, door jcroon
| Gewijzigd: 7 december 2012, 11:14 uur, door Ben47
En mensen hou het een idd een beetje gezellig.
Ik ben momenteel in Berg en Dal en heb een meting verricht op een open parkeerplaats. 13.7 cm sneeuw.
Zeker. Net matige sneeuw gehad, en het sneeuwt nu nog licht in Assen. Er is ongeveer een Cm of 2 bijgekomen met de sneeuw die er al lag. Kunnen er trouwens nog sneeuwbuien richting het noordoosten draaien?