wij zitten nu in het "gat"
ik zit midden in bui 2 ook gewoon sneeuw hoor:P hier ligt ondertussen een cm of 7
Onder de knoppen zijn meer interessante gegevens te vinden. Kijk eens rond.
Het begon laat met sneeuwen en inmiddels is er een 2/3 cm gevallen.. maaaar het dooit stevig en het is nu droog.. Als dit zo doorgaat dan is er aan het einde van de dag niet veel sneeuw meer aanwezig. De grond is simpelweg nog te warm en dat zie je. Al is de temperatuur net boven nul (1 graad) de sneeuw krijgt het niet voorelkaar deze lager te houden op 10 cm.
Stoepen die eerst wit waren zijn inmiddels weer gewoon nat en er vallen dikke natte druppels uit de bomen.. Maar goed hoe je het ook wend of keert het is pas 7 december en we hebben in het hele land al zo een beetje sneeuw gehad. Niet slecht zou ik zeggen we hebben nog een hele winter te gaan
| Gewijzigd: 7 december 2012, 09:48 uur, door Callie-P
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Mvg de crew Foto's die hier geplaatst zijn worden daarheen verplaatst.
blijft nu hangen in noord holland den helder zeg maar.toch nog gehoopt op zo,n 3cm sneeuw helaas is daar niks van terecht gekomen
Frankske nog gehoort daarjuist, 5 tot 10 cm, vraag me af waar? bovenkant van zijn diepvries denk ik.
ik heb altijd geweten, als ze te vroeg over sneeuw praten in het weerbericht dat de dag zelf maar weinig van de merken is.
Frankske nog gehoort daarjuist, 5 tot 10 cm, vraag me af waar? bovenkant van zijn diepvries denk ik.
ik heb altijd geweten, als ze te vroeg over sneeuw praten in het weerbericht dat de dag zelf maar weinig van de merken is.
Hier in Limburg misschien wel die 10 cm vanavond. Het blijft maar sneeuwen.