| Gewijzigd: 7 december 2012, 06:51 uur, door Marga
Inoltre trovo sia bello ragazzo, vorrei solo dire che trovo tutti l'estrema bella.. Maar dit is een Nederlands forum dus laten we daarop verder gaan. Italiaans?
EDIT Ben47: Graag layout zelf in de gaten houden. Geen lege regels en reactie niet in citaatkader plaatsen. Overigens kan je ook beter chatten dan hier over niet-weer-gerelateerde zaken te praten. | Gewijzigd: 7 december 2012, 02:41 uur, door Ben47
En in het kanaal bevind zich nu een onweersbuitje (40 ontladingen en stijgende). | Gewijzigd: 7 december 2012, 03:11 uur, door Googler
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
er ligt nog een cm of zeven sneeuw van gisteren, ik hoop dat er nog wat bij komt.
met deze wind krijg je al gauw duinvorming met de bestaande sneeuw.
We zullen zien wat er komt.
eerst maar weer slapen, neerslag gebied laat hier zeker nog een uur op zich wachten.
't lijkt erop dat alle computers voor het bereken van het weer in een 'extreme' situatie op de schroothoop kunnen.
de bestuurders in NL kunnen weer een rondje zeuren op onze kosten.
En met de temp van nu zal het ook niet goed blijven liggen. Of heb ik het verkeerd en gaan de buien nog wat activeren???
Ik heb goede hoop dat de buien nog een beetje activeren. Bovendien is de treksnelheid laag, en blijven ze aan het eind van de ochtend lang op het midden van het land stil liggen, om vervolgens zuidwaarts te gaan. Komt goed.
is het zeker dat de buien gaan stilvallen? ook over België? | Gewijzigd: 7 december 2012, 06:53 uur, door Marga