Maak jij je maar niet druk, jij krijgt je sneeuw denk ik wel
Voor de mensen in het noordoosten word het spannend, dat word een slapeloze nacht voor mij! | Gewijzigd: 7 december 2012, 07:03 uur, door Marga
Haha, stress? Relax, ga achterover zitten en blijf wachten totdat Aalten (achterhoek dacht ik?) ook sneeuw krijgt. Overigens komt het voor jou pas rond 7 uur aan en in de ochtend.! | Gewijzigd: 7 december 2012, 07:03 uur, door Marga
enig idee rond wat uur dit aankomt in het centrum (en misschien ook of het tot morgenvroeg kan sneeuwen ) ?? | Gewijzigd: 7 december 2012, 07:04 uur, door Marga
Naar verwachting bereikt dit gebied het centrum van het land omstreeks 4u00 deze nacht. En het zal dan naar verwachting matig tot met momenten hevig doorsneeuwen tot 9u00 in het centrum. De verwachtingen lopen op van minstens 5cm tot lokaal 12cm daar. De hevige sneeuwval wordt verwacht in de ochtendspits. | Gewijzigd: 7 december 2012, 07:04 uur, door Marga
ok bedankt voor de uitleg | Gewijzigd: 7 december 2012, 07:05 uur, door Marga
Kmi is weer lekker postief . Ik hoop echt op meer dan 10 cm maar ik verwacht zo'n 7 a 8 cm. Dan ga ik niet teleurgesteld zijn als er minder ligt ;D
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dat dat neerslag gebied zo,n 10 uur nodig heeft om over Nederland te trekken gaat het dan zo traag ? | Gewijzigd: 7 december 2012, 07:05 uur, door Marga
Momenteel nog maar lichte vorst met -0.3 graden, en een grondtemperatuur die eerst -5 was, en nu nog maar -1.4
het is nu hier precies 0.0 C. met een dauwpunt van -1
k knip
Dat dat neerslag gebied zo,n 10 uur nodig heeft om over Nederland te trekken gaat het dan zo traag ? Gaat inderdaad traag, daarom ook dat er een mooie sneeuwdek zal worden opgebouwd.
Noot: gelieve geen plaatjes te quoten aub (ben geen mod, maar zeg het toch maar even)
http://www.buienradar.be/image/?type=eu&fn=meteox-ani512.gif | Gewijzigd: 6 december 2012, 22:48 uur, door Shirkah
on topic: volgens Hirlam thv Leiden van 00.00 uur t/m 17.00 uur sneeuw
Rust krijg je sws niet op dit moment op deze website nu het gaat winteren maar in Leiden van vannacht 00:00 uur t/m 17:00 uur morgen middag sneeuw?